mf

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
ikez
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 24 Jan 2014 15:51

mf

Berichtdoor ikez » Vr 24 Jan 2014 16:07

Hallo,
Graag zou ik meer info willen hebben over de toekomst van de ziekte mf.
Mijn milt is gegroeid naar 17 cm, er is geen medicatie voor mij, doordat ik 75 jaar ben, hartpatient ben, slechte nieren heb, suikerpatient ben, en nog veel meer. Ben nu net weer uit het ziekenhuis, 3 keer achter elkaar opgenomen geweest met verschillende klachten, wat kan ik nog meer verwachten. Heb met oud en nieuw een bloedtransfusie gehad maar de waarde is nu alweer gezakt.
Vragen vliegen door mijn hoofd, hoe groot kan die milt worden,mijn lever is ook erg groot, hoe vaak kan ik een bloedtransfusie krijgen, hoe lang heb ik nog televen enz enz. Is er iemand die deze ziekte heeft meegemaakt en de verloop ervan.
Dan zou ik het fijn vinden als ik misschien wat duidelijkheid zou krijgen.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: mf

Berichtdoor liddy » Vr 24 Jan 2014 18:01

Ken je de volgende pagina van de MPN stichting http://www.mpn-stichting.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=20?
Daar kun je meer informatie vinden.
Je kunt ze ook bellen voor informatie over Myelofibrose (MF), op maandag van 10:00 uur tot 12:00 uur: 088 0074 330


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten