Tumor in darm van mijn vader

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
Ruben
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 07 Jan 2010 02:37

Tumor in darm van mijn vader

Berichtdoor Ruben » Do 07 Jan 2010 03:30

Hallo ik wilde graag even mijn verhaal kwijt, Ik ben me afgelopen week doodgeschrokken ik was druk op de zaak bezig op zondag net na kerst, toen ik mijn vader even belde om te vragen of hij even langs wilde komen (zomaar even een bakkie doen) en mijn vader zei ik ben al onderweg naar jou ik zie ik zie je zo aan de zaak.
Toen hij binnenkwam en ik mijn pa zoals altijd even aankeek schrok ik van zijn aanblik en ik zei pa wat heb je ben je niet lekker? hij keek mij weer recht in mijn ogen aan en zei: Jongen ik moet je wat vertellen ik denk dat ik darmkanker heb!! ik zei wat pa wat heb je darmkanker? het leek wel alsof ik kopstoot kreeg. ik zei hoezo weet je dat dan? Nou ik poept al langer dan 6 maanden bloed en het zit ook door mijn ontlasting heen en jij ben de enige die het weet. ik zei ben je al bij de dokter geweest dan?
Nee dat niet,maar waarom heb je daar dan zolang mee gewacht ja ik wilde jullie er niet mee belasten, maar nu gaat het niet langer ik weet het niet meer. ik zei en ma dan die weet het ook nog niet zeker? Nee, nou zei ik dan gaan we nu naar ma en gaan het vertellen en maandag als een speer naar de dokter.
Dat hebben we gedaan en daarop een darmonderzoek in het ziekenhuis en ja hoor een Tumor in zijn buik. ik dacht dat de hele wereld instortte van mij en mijn moeder
Wat een gespannen tijd, ik hoop een ding dat er geen uitzaaiingen zijn, als het goed is horen we dat a.s maandag. Ik heb zulke lieve ouders

Bedankt voor het lezen
Ruben Rietdijk

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Tumor in darm van mijn vader

Berichtdoor liddy » Do 07 Jan 2010 10:40

Ja, dan sta je wel even te kijken, als je zoiets hoort.
Dit is wel het laatste wat je verwacht had.
Ik hoop dat er maandag meer duidelijkheid komt.
Sterkte, misschien dat de zaak nog voor enige afleiding kan zorgen.

martin1976
Lid
Berichten: 123
Lid geworden op: Do 08 Okt 2009 07:25
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: Tumor in darm van mijn vader

Berichtdoor martin1976 » Do 07 Jan 2010 18:07

Hallo Ruben

Dat is erg vervelend nieuws inderdaad.
Ik wil jullie dan ook veel sterkte wensen en ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt.

Grt Martim
www.stinafo.nl Stichting Nationaal Fonds ´het gehandicapte kind´
Stinafo is een onafhankelijke organisatie die gehandicapte en chronisch zieke kinderen helpt grenzen te verleggen.

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Tumor in darm van mijn vader

Berichtdoor stoffeltje » Do 07 Jan 2010 19:00

hoi ruben,
dat is schrikken,zal voor jullie duimen dat het een goede uitslag is.
sterkte stoffel. :wink:


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten