2 verschillende diagnose

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
Tim
Lid
Berichten: 182
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

2 verschillende diagnose

Berichtdoor Tim » Wo 31 Okt 2007 19:26

Diagnose is een heel vreemd woord voor mij.

Diagnose van mijn arts heb ik jaren geen twijfel aan. Vorige jaar had hij een keer verkeerde diagnose voorgespeld heb ik niet serieus genomen.

4 maanden geleden had hij een Diagnose gezegd dat de uitgezaaide tumors in de schouder en in het long niet meer kon genezen. Hij voorspelde in korte tijd kon meer uitzaaiing plaats vinden. Hooguit met chemokuur om de levensdagen te verlengen. Ongenees verklaard.

Ik geloofte zijn Diagnose nog in. Ik was heel verdriet en mateloos.

Zoeken op internet had ik wel andere diagnose van zo'n uitzaaiing in de schouder en in het long gelezen. Het was wel geneesbaar en vrij eenvoudig.
Ik was niet helemaal ingeloof, maar had ook geen andere keuze. Niemand willen dood gaan. Ik gaf niet op. Ik had hun theorie en de tips geprobeerd.

Het zal u niet geloven. Na 4 weken was ik genezen. Alle tumors waren verdwenen. De CT-scan onderzoek van 2 maanden geleden was schoon bevestigd.

Diagnose is blijft voor mij nog steeds een vreemd woord. Maar ik heb nu een heel andere kijk op.

Ik vind heel knap dat deze forum is opgericht. De www.diagnosekanker.nl.
Diagnose is heel belangrijk voor de zieke. Het kan levens kosten en het kan ook levens besparen.

Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten