niercelkanker met uitzaaiingen in lymfeklier

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
tommy2
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 07 Mar 2007 20:56

niercelkanker met uitzaaiingen in lymfeklier

Berichtdoor tommy2 » Wo 07 Mar 2007 21:33

hallo,
Bij mijn vader is 2 jaar terug zijn nier met tumor verwijderd. Een jaar later bleek hij uitzaaiingen in z'n longen te hebben wat later vals nieuws bleek te zijn.Het gevolg hiervan was dat ze bij z'n controles iedere keer fotos maakten van zijn longen wat helemaal niet nodig was. Nu, een jaar later heeft hij uitzaaiingen op de plek waar z'n nier zat en in de lymfeklieren wat zich dus onnodig een jaar heeft kunnen ontwikkelen.Hij begint volgende week met zijn pillenkuur die de kanker moet stabilliseren en z'n leven dus moet verlengen. Hij is inmiddels 10 kilo afgevallen en ligt grotendeels in bed.Eten kan hij af en toe binnen houden en is continu misselijk.Mijn vraag is alleen of die misselijkheid tussen z'n oren zit of dat het lichaamlijk is want lekkere dingen kan hij wel redelijk eten. nu maar hopen dat het aanslaat en dat opa van 3 kleinkinderen nog een paar jaar leeft. groetjes, tommy

Ilsy
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 24 Okt 2007 19:28

Berichtdoor Ilsy » Wo 24 Okt 2007 19:32

Hoi tommy2

Mijn vriend heeft net dezelfde kanker met ook nieuwe uitzaaiingen (3) waar vroeger de nier zat. Hij neemt nu Sutent maar is er erg moe van. Hij moet binnen een paar weken terug onder de scanner om te zien hoe de tumoren reageren.

Hoe gaat het ondertussen met je vader? Welke medicatie neemt je vader?

Groetjes
Ilsy


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten