een paar maanden na een jaar later

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
Lotte2005
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 30 Nov 2005 17:31
Locatie: Leiden

een paar maanden na een jaar later

Berichtdoor Lotte2005 » Za 15 Jul 2006 03:35

tja ben ik weer. het is nu een paar maanden later na mijn eerste jaar. Ik heb mijn eerste onderzoeken op gastro enterologie achter de rug en een konisatie op mijn linkerborst. shit die bestraling maakt toch wat meer kapot dan je lief is.
De weken en dagen voor mijn konisatie heb ik me zoals gewoonlijk voor mij weer lekker sterk gehouden. ben het weekend voor de operatie met een stel vrienden op de motor weg geweest. maar ze zagen het, de spanning in mijn ogen voor de operatie die komen ging.
Heb hem nu achter de rug, en ik moet weer zeggen, tis me meegevallen. pfffffffffffffffffff ik blijf er positief onder. de 20e juli krijg ik de uitslag. dus weer een spannende tijd.
Over pas anderhalve maand kan ik in het vervolgtraject op gastro enterelogie (darmen) dus dat blijft ook n beetje spannend.
ik ga mezelf zo langzamerhand afvragen, klopt die 5 jaar wel? ben zogenaamd 1 jaar schoon en het volgende (door nabehandelingen e.d.) staat voor de stoep. althans heeft het eerste opstapje al genomen.
ik kan het allemaal nog steeds hebben, maar hoever gaat het?
groetjes en sterkte voor iedereen die er ook voorstaat of het al meemaakt
Lotte

Renee
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: Za 11 Mar 2006 11:34

Berichtdoor Renee » Za 15 Jul 2006 09:55

Hai Lotte
M'n eerste waarschijnlijk ontzettend stomme vraag hoor, maar wat is 'konisatie'? En waarvoor krijg je nu onderzoeken voor je darmen? Omdat je daar nog steeds veel last van hebt? (ik heb even teruggezocht en je verhaal inmiddels gelezen).

Maar 'het' is niet terug toch, of is dat nu juist waar je bang voor bent?

Hoe dan ook, sterkte!

Groetjes
Renée


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten