En nu dan na diagnose

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
Hathi
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 30 Jan 2020 12:07

En nu dan na diagnose

Berichtdoor Hathi » Do 30 Jan 2020 13:12

Mijn vriend heeft paar weken pijn in zij. Eerst dacht hij verkeerde beweging toen spierpijn en misschien nierontsteking. Uiteindelijk heb ik hem zover dinsdag gaat hij naar huisarts hij moet bloedprikken. Woensdag belt huisarts ontstekingswaarden hoog meteen echo. Na echo toch maar naar ziekenhuis. Veel onderzoeken de hele dag.
Dan komt. Gezwel op rechternier ook longen aan onderkant en vlekken in de buik. Woensdag ct scan en donderdag oncoloog
Sept 2018 had ik herseninfarct na 10 maanden in revalidatieklinieken in juli 2019 thuis. Ik heb gevochten en in t nieuwe huis juist onze draai gevonden. Vorige week vroeg hij mij ten huwelijk. Maar geluk is niet gegund schijnbaar. Ben zo bang voor diagnose.

Luckyme

Re: En nu dan na diagnose

Berichtdoor Luckyme » Wo 11 Mar 2020 18:50

Hoihoi,

Wat jammer dat er verder niemand heeft gereageerd.
Juist om deze reden heb ik uiteindelijk mijn bericht maar weer verwijderd.
Hoe gaat het nu met jouw en je vriend?
Wat is uiteindelijk de diagnose geworden?

Bij mij bleek het uiteindelijk te gaan om woekering van een bepaald soort witte bloedcel te gaan die zich haarden in mijn linkerlong gevormd hebben.
Wait and see beleid nu.

Ik hoop voor je dat het toch nog met een sisser afloopt en jullie kunnen gaan genieten van jullie nieuwe huisje.

Luckyme.


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten