mijn vader.

Hier mogen kankerpatiénten hun eigen ervaringsverhaal delen met anderen. Dit is voor anderen vaak weer heel leerzaam en voor de patiënt een prima manier om wat van zich af te schrijven.
foudraine
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 19 Sep 2008 13:48

mijn vader.

Berichtdoor foudraine » Vr 19 Sep 2008 14:49

Hoi mijn naam is Jan.

Mijn vader heeft al een maand last van zun maag.
hij heeft vorige week een echo laten doen op een maandag.
s`avonds kwam de de huisarts aan de deur en zei dat ie het niet vertrouwde en voor donderdag een scan had geregeld.

De donderdag daarop (gister) was de dokter weer geweest en was net weg toen ik kwam. hij had gezegd dat er kanker in de lever ,long en alvlees zit. Denk nu zelf aan alvleeskanker... volgende week woensdag nemen ze een stukje uit zijn lever en de week erop (donderdag) moeten ze overleggen met de dokter.

Ik heb zelf eigenlijk weinig hoop en denk dat mun vader miss een jaar nog te leven heeft. Hij word in december 60 jaar kan eindelijk van z`n rust genieten. heeft altijd hard gewerkt als stratenmaker en was nooit ziek. als ik hem nu zie al zo mager geworden 12 kilo afgevallen, in dit even.

Ik wil gewoon mijn verhaal kwijt en hoop dat jullie er wat aan zullen hebben. zal na het gesprek met de dokter op 2oktober mijn verhaal vervolgen.

Heel veel sterkte voor iedereen..

Marer
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: Zo 01 Jun 2008 19:21

Berichtdoor Marer » Do 25 Sep 2008 18:07

Een bericht dat inslaat als een mokerslag. Ik wens jullie sterkte in de strijd!

monique1977
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Zo 17 Aug 2008 21:18

Berichtdoor monique1977 » Do 11 Dec 2008 21:43

Beste Jan,

ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze zware dagen! De onzekerheid is vaak slopend..
Als je de verhalen hier gaat lezen, zijn het vaak geen verhalen met een happy end..ik zal een kaars voor jullie branden

gr Monique

corinevgeffen
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 02 Jan 2010 21:09

Re: mijn vader.

Berichtdoor corinevgeffen » Ma 04 Jan 2010 17:19

Beste Jan...

Het is onvoorstelbaar wat er door je heen gaat als je zoiets hoort.
Ik hoop dat jullie nog van de kleine dingen kunnnen genieten en van elkaar.
Mijn vader heeft darmkanker met uitzaaiing naar de lever en is 50.
Het is onvoorstelbaar. Je hoort het wel eens bij een ander maar niet bij je zelf.

Veel sterkte.


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten