Onze ervaring met slokdarmkanker

Hier is ruimte voor kankerpatiënten om hun eigen website/weblog bekend te maken. (Niet commercieel uiteraard.)
Ronenria
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 21 Feb 2007 21:59

Onze ervaring met slokdarmkanker

Berichtdoor Ronenria » Wo 21 Feb 2007 22:13

Hallo

Wij hebben een website gemaakt over slokdarmkanker, wat eraan vooraf ging, de operatie en de genezing daarvan.
Hiermee kunnen we misschien lotgenoten helpen en laten zien dat het ook goed kan gaan.

http://members.upc.nl/r.gruijters9/slokdarm.html

Ook hebben we een weblog gemaakt in de tijd dat we nog volop in de narigheid zaten

http://slokdarmprobleem.web-log.nl/
Laatst gewijzigd door Ronenria op Wo 17 Sep 2008 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

JannyBiglaar
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Di 20 Feb 2007 00:42
Locatie: Bruinehaar
Contact:

Berichtdoor JannyBiglaar » Do 22 Feb 2007 00:19

Hoi Ron en Ria,

Fijn jullie namen ook hier tegen te komen!
Ook wij zijn hier nu een beetje van de partij.
Staan nog aan het begin van alles en hopen net zo ver dan jullie te komen.

Groetjes Janny.

Ronenria
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 21 Feb 2007 21:59

Berichtdoor Ronenria » Do 22 Feb 2007 20:33

Hoi Janny

Ja ik zag dit staan toen ik aan het surfen was en we vonden het eigenlijk wel mooi om hier ook onze homepage op te zetten. We kunnen misschien mensen toch wat geruststellen.
We hopen voor jullie het net zo goed gaat als bij ons, wij hebben daar alle vertrouwen in!!! Je moet zo denken als ze maar denken dat je geen kans maakt opereren ze niet, dat doen ze alleen als ze je kunnen genezen!!!

Groetjes Ria

JannyBiglaar
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Di 20 Feb 2007 00:42
Locatie: Bruinehaar
Contact:

Berichtdoor JannyBiglaar » Do 22 Feb 2007 21:42

Hah! Thats the spirit!
Zo proberen wij ook te denken.

Bedankt voor jullie steeds weer opbeurende woorden.

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Za 03 Mar 2007 05:47

Hallo Ria,

Daarnet jullie verhaal gelezen opde mooi verzorgde website. Het is toch heel wat geweest als ik het allemaal zo lees. Ben wel geschrokken/geschokeerd hoe ontzettend lang jullie hebben moeten wachten op de operatie terwijl Ron zulke problemen had met eten en drinken. Dat zou toch niet moeten kunnen 4 maanden tussen diagnose en operatie ongelofelijk zoiets. Wat moet dat een ongeruste tijd ook geweest zijn.

Hopelijk blijft alles goed gaan verder met Ron en ik wens jullie het allerbeste.

Anne

Marit70
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Za 07 Apr 2007 23:59

Berichtdoor Marit70 » Zo 08 Apr 2007 00:02

Hoi,

De beginfase van slokdarmkanker is voor ons al weer een tijdje geleden. Maar ook wij hebben een weblog bijgehouden. De eerste berichten heeft mijn man nog zelf gedaan, daarna heb ik het overgenomen.

Helaas heeft hij het niet overleefd. Ongeveer 1,5 jaar na de buismaagoperatie kreeg hij uitzaaingen in zijn ruggewerf. Dat was september 2006. Hij is eind maart 2007 overleden.
Ons weblog staat op www.bekijkfoto.nl/bas


groetjes, Marit


Terug naar “Mijn eigen website/weblog”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten