Mijn persoonlijke website

Hier is ruimte voor kankerpatiënten om hun eigen website/weblog bekend te maken. (Niet commercieel uiteraard.)
Frank Stolvoort
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 06 Okt 2006 15:45
Locatie: Haarlem
Contact:

Mijn persoonlijke website

Berichtdoor Frank Stolvoort » Vr 06 Okt 2006 16:07

Hallo,

April 2004 bleek ik een tumor in mijn mond te hebben, een mondbodemcarcinoom. Afgelopen jaren ben ik bezig geweest mijn verhaal op een website te zetten: hoe het allemaal is begonnen, de eerste operatie in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenuis een PDT behandeling met laser, de tweede operatie, omdat er uitzaaiingen waren, het verwijderen van de lymfeklieren in mijn hals, de bestralingen, de Hyperbare Zuurstof Therapie in het AMC, revalideren met Herstel & Balans, etc.

In mijn kankerdagboek is te lezen hoe het me van dag tot dag is vergaan en hoe het nu met me gaat.

Ik ben begonnen alles op een website te zetten, zodat ik dingen niet zou vergeten. Maar ook om mensen in mijn omgeving op de hoogte te houden. Gebleken is dat dit ook erg helpt in het verwerkingsproces. Het is een manier om het allemaal van me af te schrijven.

Na veel nadenken besloten om mijn persoonlijke verhaal op deze website bekend te maken. Misschien dat ik anderen er mee kan helpen, tot steun zijn, wie weet......

Wees wel voorbereid dat het niet allemaal even prettig is wat je leest en wat je te zien krijgt. Tot op de dag van vandaag hou ik alle bij op mijn website.

Gr Frank
Laatst gewijzigd door Frank Stolvoort op Do 22 Mei 2008 07:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 06 Okt 2006 17:07

hoi Frank :)
heb je ook een link? btw; misschien is het nieuwe forum (nog erg leeg, maar oke) van klankbord voor jou ook wel interessant.

http://www.diagnosekanker.nl/klankbordforum/index.php

site klankbord: http://www.stichtingklankbord.nl/

maar ik ben benieuwd naar je site!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Frank Stolvoort
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 06 Okt 2006 15:45
Locatie: Haarlem
Contact:

Hoi Jodyi

Berichtdoor Frank Stolvoort » Vr 06 Okt 2006 17:21

Hoi Jodyi,

Als je onder mijn bericht klikt op 'www' [logo met het huisje] word je automatisch doorgelinkt naar mijn site. Maar voor de zekerheid hier het adres van mijn site:

http://home.planet.nl/~stolv000

Ik neem een kijkje op de site die je noemt.
Groet, Frank

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 06 Okt 2006 17:37

haha lekker bijdehand :) en dat voor de moderator haha :) nouja, misschien had iemand anders het dan gevraagd zullen we maar denken :) ,
maar bedankt!
jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Mijn eigen website/weblog”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten