Mail & Zonneschijn: boek over mijn leven met kanker

Hier is ruimte voor kankerpatiënten om hun eigen website/weblog bekend te maken. (Niet commercieel uiteraard.)
Boek Natascha

Mail & Zonneschijn: boek over mijn leven met kanker

Berichtdoor Boek Natascha » Do 13 Apr 2006 20:37

Natascha Slijpen, een jonge vrouw van 33 jaar, werd ruim 2,5 jaar geleden getroffen door kanker. Vanaf het begin van haar ziekte houdt ze via e-mail haar familie, vrienden en kennissen op de hoogte. Ze geeft een realistisch, soms cynisch en hard, doch niet te dramatisch beeld over haar leven met kanker. Een persoonlijk verhaal waar hoop uit spreekt. Een verhaal waar je, ondanks alle ellende, wel degelijk om kunt glimlachen. Al vaak is haar gevraagd om haar mails te bundelen in een boekwerk. Een wens die nu werkelijkheid wordt. Via de website www.mailenzonneschijn.tk kun je jouw exemplaar bestellen.

Dit boek wordt uitgegeven door Natascha zelf. Haar doel is niet om hier winst mee te behalen. Hoe meer mensen een boek bestellen, hoe lager de uiteindelijke drukkosten zullen zijn en hoe meer geld er over blijft. Het boek wordt pas besteld als het aantal deelnemers bekend is. Alles wat na aftrek van drukkosten overblijft, wordt overgemaakt aan KWF Kankerbestrijding.

Het boek kost 18,50 euro.

Terug naar “Mijn eigen website/weblog”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten