dochter kirby verloren aan leukemie

De vrees van elke ouder. Toch overkomt het enkelen. Dit forum is voor hen!
anny

dochter kirby verloren aan leukemie

Berichtdoor anny » Zo 06 Nov 2005 14:01

hoi allemaal,

Ik wil hier effe het verhaal van kirby kwijt voor wie het intressant vind het te lezen,bij kirby werd op 2 mei 2003 ALL ( acute leukemie) na een lange periode van moeheid ,en rare vlekjes op haar benen.vastgesteld, direct moest zei in het ziekenhuis blijven, en werd er gestart met zware chemo in de steriele kamer voor 6 weken, en dit herhaalde zich nog meerdere keren.na de eerste beenmergtransplatatie was ze goed voor 8 maanden, en daarne ging het terug fout na een controle werd terug leukemie vastgesteld en terug ging zei in therapie maar deze keer van een donor,dit ging ook mis,en er werd een derde keer overgegaan tot een beenmergtransplantatie van een donor die nog ingevrozen was van de vorige keer,maar niets kon baden en kirby overleed thuis op 21 april van 2005 in haar eigen omgeving bij haar ouders,broer en haar dieren.

dat was ons verhaal
groetjes Anny ( mama van kirby )

Miep

Berichtdoor Miep » Di 08 Nov 2005 17:51

Hallo Anny,

Alsnog gecondoleerd met het grote verlies van uw dochter.... Wat verschrikkelijk, zeg.

Ook ik ben helaas in aanraking gekomen met kanker. Mijn moeder (52 jaar) is na een gevecht van ruim een jaar overleden aan de gevolgen van longkanker met uitzaaíngen. 15 sep jl.


Heel veel sterkte voor u en uw gezin.

groetjes Miep :wink:

kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

hallo Anny

Berichtdoor kuiserke » Vr 07 Sep 2007 06:41

Lieve Anny,
Per toeval kwam ik hier terrecht ik wilde je gewoon even laten weten dat Kirby in ons hartje zit. Ik hoop dat ze hierboven elkaar gevonden hebben.
knufs Anita - kuiserke
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON

joycea
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 22 Apr 2008 20:21
Locatie: bovenkarspel

Berichtdoor joycea » Di 22 Apr 2008 20:32

beste anny.

als eerste gecondoleerd met het verlies van je dochtertje kirby.
ook ik heb mijn dochtertje (bijna 5 jaar) verloren aan leukemie.
vorig jaar 18 juli 2007 is anne overleden ik ging met anne naar de huisarts omdat ze zo moe was nog dezelfde dag kreeg ze bloedtransfusie de dag erna kregen wij te horen dat ze ouderdoms leukemie had na 2 chemo kuren 3 dagen in coma prikken en ga zo maar door is ze na de diagnose 9 weken later overleden.daarom greep jou verhaal mijn zo aan.
ik heb zelf heel veel moeite om te accepteren dat anne er niet meer is ik hoo dat het jou beter afgaat ik wens je dan ook heel veel sterkete en kracht.

liefs joyce


Terug naar “Ik heb mijn kind verloren aan kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten