verlies partner

Getrouwd of samenwonend en dan je partner verliezen door kanker. Hoe pak je je leven weer op? Hoe moet je verder?
sdebora
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 20 Nov 2008 19:06

verlies partner

Berichtdoor sdebora » Do 20 Nov 2008 19:38

Beste lotgenoten

Ook ik ben in september mijn lieve vriendin en partner verloren aan kanker. onze wereld stond op zijn kop toen we 10 december 2007 het slechte nieuws kregen. 21 december hoorden we de uiteindelijke mededeling dat zij hieraan zou overlijden, omdat het al een uitzaaing was alleen de bron was toen nog niet bekend. daar kwamen ze in januari achter dat het een zeer agressieve vorm van longkanker was. omdat we niet wisten hoeveel tijd we nog hadden samen hebben we veel verdriet maar ook intens genoten van elkaar. helaas 16 september overleed mijn lieve vriendin en ik weet nog steeds niet goed hoe ik dit allemaal moet verwerken. ze is pas 46 jaar geworden en we waren zo gelukkig met elkaar. graag zou ik net als een eerder verhaal die ik gelezen heb van elisabethnathalie en die mij erg ontroerde het verhaal binnenkort wat uitgebreider willen vertellen, voor wie dat zou willen weten.
sonja

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Vr 21 Nov 2008 00:58

Wees welkom.
Je verhaal zal ik graag lezen.
Ik ben ook m'n partners aan longkanker verloren.
Veel sterkte met het rouwproces.

nathalieelisabeth
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Di 17 Jul 2007 10:54

Berichtdoor nathalieelisabeth » Vr 05 Dec 2008 21:25

hoi hoi

jij ook gecondoleerd met je verlies het is zwaar en ook al moet je door en gaat de wereld om je heen door je moet door ongewild misschien

ik moet wel zeggen dat ik een dagboek bij hen gehouden van de dagen voor angélo zijn dood tijdens zijn overlijden en erna door het op te schrijven en het steeds weer te lezen verwerk ik het toch ik heb nog veel verdriet maar kan ook zo nu en dan weer een lach tevoorschijn toveren

wens je heel veel sterkte en mocht je nog iets willen weten of gewoon even steun nodig hebben pb me maar ik reageer altijd

groetjes nathalie :wink:
OP 25-08-2008 MIJN LIEVE MAN EN VADER VAN MIJN KINDEREN VERLOREN AAN DE VRESELIJKE ZIEKTE DIE ALVLEESKLIERKANKER HEET MJIN SCHAT MOCHT 40 JAAR WORDEN


Terug naar “Ik heb mijn partner verloren”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten