Mijn lieve vader (RIP) en moeder

Op dit forum kun je praten over het verlies van een van je ouders. Dit forum is voor jonge mensen van 10 tot 35 jaar.
klaaske02
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 13 Aug 2012 06:39

Mijn lieve vader (RIP) en moeder

Berichtdoor klaaske02 » Wo 15 Aug 2012 20:59

In mei 2012 gehoord dat mijn moeder na een heftige insult/epilepsie aanval tumor in dr hoofd heeft zitten wat helemaal is uitgezaaid naar de botten toe. Ongeveer 5 jaar geleden heeft ze borstkanker gehad. Mijn vader is bijna 18 jaar lang geleden overleden aan kanker. Mijn oma is ook overleden aan kanker. Verdere familie (broers/zussen en ooms/tantes) heb ik niet, heb ook geen man of kinderen. De huisarts heeft mijn moeder veels te lang laten lopen met haar klachten, en heeft haar totaal niet serieus genomen dus heb ik huisarts A.B. Brijder uit Sneek (Friesland) aangeklaagd wegens laksheid. Mijn moeder is niet meer te redden maar hopelijk wel andere patiënten, hopelijk leert hij er van. Het leven is echt hard, en kan het moeilijk geloven dat ik straks op 31 jarige leeftijd gewoon al wees ben. Waar ik helemaal niet tegen kan is dat mensen zeggen dat ze je begrijpen, maar dat kan gewoon niet als je niet hetzelfde heb meegemaakt. Niemand kan deze leegte opvullen, ouders zijn onvervangbaar!

Marjolein089
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 16 Okt 2012 08:20

Re: Mijn lieve vader (RIP) en moeder

Berichtdoor Marjolein089 » Di 16 Okt 2012 08:58

Wat verschrikkelijk zeg dat de huisarts je moeder zo heeft laten lopen......

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.


Terug naar “Voor kinderen die hun ouders verloren zijn”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten