noodfonds voor arme, alleenstaande kankerpatienten met uitza

Sommige financiële zaken blijven vaak onbesproken of hangen in de taboesfeer. Op dit forum willen wij deze financiële zaken bespreekbaar maken.
Teresie
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Di 27 Dec 2005 00:16
Locatie: amsterdam
Contact:

noodfonds voor arme, alleenstaande kankerpatienten met uitza

Berichtdoor Teresie » Ma 17 Jul 2006 13:27

ik heb een grandioos idee!!! namelijk een noodfonds oprichten voor arme, alleenstaande kankerpatienten met uitzaaiingen die dus niet veel toekomst meer hebben.

ikzelf ben zo iemand: ik heb borstkanker met uitzaaiingen in botten en lever, en ben alleenstaand,37, en zit in de wao, en dat is zo weinig geld, dat je er niks leuks meer van kan doen, en dat terwijl ik mn einde zie naderen!!! dat is toch veschrikkelijk?!?! ik wil nog leuke dingen kunnen doen voordat ik doodga maar daar is gewoon geen geld voor! omdat ik in de wao zit en alleenstaand ben!!!! op dat fonds kunnen miljonairs geld storten waarmee ze ons arme doodgaanden kankerpatienten nog een leuke laatste tijd van leven kunnen geven.
zoals nog een beetje uitgaan, leuke kleren kopen, vakantie. efteling, er zijn vast wel miljonairs die niet eens meer weten wat ze met hun geld moeten doen.... please, werk dit plan snel uit, mn leven is niet lang meer zeker en ik wil nog leuke dingen doen voordat ik dood ga!!!!! help!!!!!!
ik heb al ruim 12 jaar borstkanker, 10 jaar botuitzaaiingen, sinds eind vorig jaar lveruitzaaiingen, sinds kort uitzaaiingen in buikvlies, darmen en eierstokken...help!!!!!

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Ma 17 Jul 2006 15:42

Ik heb wel gehoord van iemand met kind noch kraai en een zeer beperkte levensverwachting die aankopen doet van nu halen en in 2007 betalen e.d. Niet netjes natuurlijk, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

Anne

Teresie
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Di 27 Dec 2005 00:16
Locatie: amsterdam
Contact:

Berichtdoor Teresie » Ma 17 Jul 2006 21:49

nou, ik heb ook wel wat huishoudelijke aparaten via een postorderbedrijf besteld, waarvoor ik per maand een klein bedragje aan afbetaal... waarschijnlijk hoef ik dat ook niet af te betalen dan...

maar toch betaal ik het liever wel af als je bedgrijpt wat ik bedoel!!!

maar buiten de deur dingen doen, daar gaat het me om, 1 x per maand lekker uit, een keer naar de Efteling wat nogal wat kost, de reis en de entree en daar wat te eten. kleding kopen vind ik ook heel leuk, maar kan maar 1 x per 3 maanden hooguit!!! en dan kan ik alleen maar iets van minder dan 10 euro kopen, anders kan ik 2 dagen niet eten!!! mischien zelfs een vakantie naar een ver land als laatste wens ook nog...

kan ik allemaal niet betalen, en dat vind ik gewoon erg als je weet dat je niet meer lang te leven hebt....
ik heb al ruim 12 jaar borstkanker, 10 jaar botuitzaaiingen, sinds eind vorig jaar lveruitzaaiingen, sinds kort uitzaaiingen in buikvlies, darmen en eierstokken...help!!!!!


Terug naar “Kanker en financiën”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast