Oproep voor deelname aan onderzoek naar succesvolle werkhervatting

Hier komen oproepen te staan van gevestigde (medische) wetenschappelijke onderzoekers.
milesonderzoek

Oproep voor deelname aan onderzoek naar succesvolle werkhervatting

Berichtdoor milesonderzoek » Ma 24 Jun 2019 14:41

Een succesvolle terugkeer naar de werkvloer vormt voor een werknemer een belangrijk aspect van het herstel na kanker. Onderzoek laat zien dat werkgevers een belangrijke rol spelen bij die werkhervatting. Daarom zijn we binnen het Coronel Instituut van het UMC Amsterdam, locatie AMC, bezig het MiLES project. Dit project wordt financieel mogelijk gemaakt door KWF Kankerbestrijding.

Voor dit onderzoeksproject hebben we een website ontwikkeld die uw werkgever op een praktische manier ondersteunt om met u in gesprek te blijven, tijdens elke fase van uw herstel. Nu start een onderzoek naar het effect van de website op succesvolle werkhervatting van werknemers met een diagnose kanker.

Zo ziet het onderzoek er uit
U wordt gedurende een half jaar gevraagd drie keer een vragenlijst in te vullen. De vragen gaan altijd over u en uw werk. Het kan zijn dat we u vragen om uw werkgever, leidinggevende of hr-manager met een brief of mailtje uit te nodigen om onze website te bezoeken. Dat hoort u nadat u de eerste vragenlijst heeft ingevuld.

U kunt meedoen als u:
Momenteel gedeeltelijk of volledige ziek gemeld bent als gevolg van een diagnose kanker. Daarnaast dient u tussen de 18 en 63 jaar oud te zijn en dient u ten tijde van de diagnose werkzaam te zijn geweest voor een werkgever. Voldoet u aan deze punten, dan zouden we u graag oproepen om deel te nemen aan het onderzoek.

Meer informatie en inschrijven kan via de volgende link: https://amccoronelinstituut.eu.qualtric ... dn0UAk6vUV

Heeft u een vraag?
Mijn naam is Michiel Greidanus en ik leid dit onderzoek. Bel of mail mij gerust als u meer wilt weten. Tussen 9.00 en 17.00 uur ben ik te bereiken op 020-566 4878. Of stuur een mailtje naar milesonderzoek@amc.nl.

Terug naar “Oproepen vanuit de wetenschap en overheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten