dag pap ik mis je zow

Rouwverwerking: Hoe ga jij ermee om? Hoe gaan anderen ermee om?

(Voor gedichten zie: http://www.diagnose-kanker.nl/zakendieraken )
daddy i love you
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 30 Mei 2004 13:13
Locatie: rijswijk
Contact:

dag pap ik mis je zow

Berichtdoor daddy i love you » Zo 30 Mei 2004 13:36

mijn vader begon met blaaskanker en hij zou er volgens de dokters wel overheen komen(ze dachten dat het goedaardig was)
toen de kanker was weggehaald mog hij naar hij met een open buikwond.
toen hij zich thuis ging douchen met behulp van me moeder kwamen zijn darmen eruit,toen ging hij weer terug naar het ziekenhuis,toen hij na een tijdje weetr naar huis mog ging er weer wat mis en moest hij weer terug,toen zijn we naar een ander ziekenhuis gegaan en hebben ze mijn vader goed onderzocht en zijn buik dichtgemaakt,toen mocht hij weer naar huis,in het begin ging het goed maar hij ging steeds minder eten en toen de dokters hem weer gingen onderzoeken bleek hij uitzaaiingen te hebben in zijn boote,nieren en in zijn lympklieren,na een paar wekenin het ziekenhuis is hij in coma geraakt en gestorven.
ik mis hem nu nog steeds heel erg
heel veel xxiezz en sterke brenniej

Joop
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Za 10 Apr 2004 14:25
Locatie: Zuid Holland

Re: dag pap ik mis je zow

Berichtdoor Joop » Wo 16 Jun 2004 10:38

daddy i love you schreef:mijn vader begon met blaaskanker en hij zou er volgens de dokters wel overheen komen(ze dachten dat het goedaardig was)
toen de kanker was weggehaald mog hij naar hij met een open buikwond.
toen hij zich thuis ging douchen met behulp van me moeder kwamen zijn darmen eruit,toen ging hij weer terug naar het ziekenhuis,toen hij na een tijdje weetr naar huis mog ging er weer wat mis en moest hij weer terug,toen zijn we naar een ander ziekenhuis gegaan en hebben ze mijn vader goed onderzocht en zijn buik dichtgemaakt,toen mocht hij weer naar huis,in het begin ging het goed maar hij ging steeds minder eten en toen de dokters hem weer gingen onderzoeken bleek hij uitzaaiingen te hebben in zijn boote,nieren en in zijn lympklieren,na een paar wekenin het ziekenhuis is hij in coma geraakt en gestorven.
ik mis hem nu nog steeds heel erg


Ik herken het verhaal van je. Wellicht komt het nog wel goed als er een operatie heeft plaatsgevonden . Ondertussen zit je met brokstukken opgezadeld, omdat het toch niet goed ging. Helaas moet ik zeggen, het gemis zal er altijd blijven. Misschien heb je familie waar je erover kan praten. Vaak is het zo, dat vele er niet over willen praten, en jezelf mijden. Ik hoop dat dit bij jou niet het geval is. Anders ga met andere praten.

Sterkte
Niets is blijvend,
alleen de verandering

Gebruikersavatar
KimloveJesus
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Zo 09 Jan 2005 22:11
Locatie: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor KimloveJesus » Vr 14 Jan 2005 15:42

wat erg voor je.... ik wens je echt ontzettend veel sterkte....

meer woorden heb ik niet.... sorry


Terug naar “Rouwverwerking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten