Obductie rapport

Rouwverwerking: Hoe ga jij ermee om? Hoe gaan anderen ermee om?

(Voor gedichten zie: http://www.diagnose-kanker.nl/zakendieraken )
Dotje13
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Do 07 Aug 2008 14:09
Contact:

Obductie rapport

Berichtdoor Dotje13 » Vr 05 Sep 2008 16:38

Obductie rapport
Mijn man had alvleesklier kanker en is overleden op 9 mei 2008
ik heb een obductie laten doen omdat ze dat voorstelde
Op 23 juni is er een arts van maastricht bij me thuis geweest om het een en ander uit te leggen maar hij kon me niet veel vertellen
het raport was er nog niet.
Op 30 juni had ik een afspraak met de chirurg die me heeft geprobeerd van alles uit te leggen maar ik was veel te geemotioneerd om ook maar iets te begrijpen.Hij had mij namelijk in de tijd dat mijn man op IC was gezegt [mvr ??? het kon wel eens geen kanker zijn] nou dan vergaat je wereld en die gezegde neem je mee naar huis en ook mee naar de afspraak . Ik had voor mijzelf het idee er is iets goed fout gegaan was.Op 23 juni had ik een afspraak met een arts van de IC afdeling en deze arts heeft me de hele zaak zo goed uitgelegt dat ik het ook had begrepen
alles maar wat fout kon gaan was fout gegaan eigelijk was mijn man al klinisch dood toen hij op de IC afdeling terecht kwam.
Daar hebben ze er alles aan gedaan om nog te redden wat er te redden viel maar het was te laat.
Het obductie rapport heeft aan getoont dat de pijn bestrijding niet werkte
dat er een lekkage was van de darm en een bloeding mijn man heeft van het begin af geen schijn van kans gehad.
En dan zeggen ze sorry en onze oprechte deelneming.
Mijn conclusie is dan ook blijf zoeken naar de waarheid want dan krijg je pas rust en kun je er mee verder artsen zijn mensen en maken fouten maar wij als nabestaande blijven er mee achter en moeten er verder mee.
Hannie
veel sterkte voor alle patienten en nabestaande Hannie

Terug naar “Rouwverwerking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten