stil

Rouwverwerking: Hoe ga jij ermee om? Hoe gaan anderen ermee om?

(Voor gedichten zie: http://www.diagnose-kanker.nl/zakendieraken )
Gast

stil

Berichtdoor Gast » Ma 24 Feb 2003 20:23

lieve mensen,
mijn lieve vrouw is op 16 febr.jl.op 46 jarige leeftijd overleden,mijn vrouw heeft 2 jaar gevochten tegen deze afgrijselijke ziekte,ik heb haar 2 jaar bijgestaan en verzorgd en de laatste maanden van haar ziekte,toen duidelijk werd dat zij het niet redde,kregen wij elke dag visite over de vloer.
Nu is het erg stil in huis en heb moeite daarmee.
Ik zoek lotgenoten waar ik mee kan praten.
vr gr.jan

xxx

rouwverwerking partner

Berichtdoor xxx » Di 25 Feb 2003 10:53

Hallo Jan

Gecondoleerd met het verlies van je vrouw....
Je kunt je aanmelden bij diagnose-kanker de groep rouwverwerking partner!
Mijn man Wim (39) is overleden op 7-6-2002
groetjes Brigitte

Gast

Re: stil

Berichtdoor Gast » Ma 07 Jul 2003 02:12

Anonymous schreef:lieve mensen,
mijn lieve vrouw is op 16 febr.jl.op 46 jarige leeftijd overleden,mijn vrouw heeft 2 jaar gevochten tegen deze afgrijselijke ziekte,ik heb haar 2 jaar bijgestaan en verzorgd en de laatste maanden van haar ziekte,toen duidelijk werd dat zij het niet redde,kregen wij elke dag visite over de vloer.
Nu is het erg stil in huis en heb moeite daarmee.
Ik zoek lotgenoten waar ik mee kan praten.
vr :cry: gr.jan

Ik begrijp dat dit best zwaar kan zijn mijn schoonvader is 2 weken geleden ook overleden aan kanker; hij was ook nog maar 49 jaar oud;
ik kan beter overweg met hem dan mijn eigen vader. Ik mis hem!

Janneke47

Re: stil

Berichtdoor Janneke47 » Ma 01 Sep 2003 23:51

Anonymous schreef:lieve mensen,
mijn lieve vrouw is op 16 febr.jl.op 46 jarige leeftijd overleden,mijn vrouw heeft 2 jaar gevochten tegen deze afgrijselijke ziekte,ik heb haar 2 jaar bijgestaan en verzorgd en de laatste maanden van haar ziekte,toen duidelijk werd dat zij het niet redde,kregen wij elke dag visite over de vloer.
Nu is het erg stil in huis en heb moeite daarmee.
Ik zoek lotgenoten waar ik mee kan praten.
vr gr.jan


Hallo Jan,

Ik heb 10maart mijn man verloren aan kanker. Hij is 47 jaar geworden. Zijn ziektebed was maar heel kort. Van nov. 2002 tot mrt. 2003. Het is inderdaad heel stil geworden in huis. Wat ik vooral mis, is zijn armen om mij heen. Hij stond mij heel goed bij na het overlijden van mijn dochter van 24 jr. Ook aan kanker. Zij overleed vorig jaar juni. Dus het was allemaal kort op elkaar.
Ik heb zelf met mijn vrienden en familie afgesproken, dat ze niet bij op visite moeten komen omdat ik alleen ben nu. Maar dat ze op visite moeten komen met het idee van (net als normaal) Kom we gaan even kijken of ze thuis is voor een bakkie thee of koffie. Als ik het heel moeilijk heb, dan ga ik gewoon bij hun op visite of blijf daar gezellig eten. Het naar huis gaan is dan wel heel moeilijk, maar ik ga liever naar een leeg huis dan dat ik de mensen uit laat om naar huis te gaan. En dan in een leeg huis achterblijven.
Maar hoe dan ook het blijft gewoon heel moeilijk, leeg enz.
Eens komt er een tijd dat het weer "goed" gaat voelen.
Maar een maatje hebben is toch wel heel fijn hoor.
Heel veel sterkte met alles.

Groetjes
Janneke

Gast

Re: stil

Berichtdoor Gast » Wo 24 Sep 2003 21:00

Anonymous schreef:lieve mensen,
mijn lieve vrouw is op 16 febr.jl.op 46 jarige leeftijd overleden,mijn vrouw heeft 2 jaar gevochten tegen deze afgrijselijke ziekte,ik heb haar 2 jaar bijgestaan en verzorgd en de laatste maanden van haar ziekte,toen duidelijk werd dat zij het niet redde,kregen wij elke dag visite over de vloer.
Nu is het erg stil in huis en heb moeite daarmee.
Ik zoek lotgenoten waar ik mee kan praten.
vr gr.jan


Terug naar “Rouwverwerking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten