En opnieuw gaan we de rollercoaster in

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
flensje
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 07 Okt 2016 09:57

En opnieuw gaan we de rollercoaster in

Berichtdoor flensje » Vr 07 Okt 2016 10:16

Gisteren te horen gekregen dat mijn vader kanker heeft, in lever, longen, ribben en mogelijk ook in de (bij)nieren. Hij heeft gelijk te horen gekregen dat het niet te genezen is, maar dat ze nu wel gaan kijken of het verlengt kan worden of dat alleen pijnbestrijding mogelijk is. Maandag krijgt hij een punctie in zijn lever en een week later een onderzoek aan de longen. Het vermoeden op dit moment is dat de kanker uit de longen vandaan komt, maar welke vorm van kanker is op dit moment niet zeker.

Het is voor mijn zus en mij de tweede keer dat we deze rollercoaster in gaan. In 1999 zijn we onze moeder al verloren op 46 jarige leeftijd aan kanker, een lange strijd die zeer zwaar was. Ik was 15 toen ik te horen kreeg dat mijn moeder het niet zou gaan redden. Nu met mijn vader heb ik mijn broertje thuis zit van 14 jaar en buiten dat ik me zwaar rot voel, maak ik me het meeste zorgen over hem.

Op dit moment voel ik me heel leeg. Ik wil graag de dag van gisteren skippen, maar helaas is het realiteit. We gaan deze strijd wel met zijn alle redden, maar ik weet nog hoe zwaar het toen was.

Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten