Mijn moeder heeft borstkanker

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
Tina

Mijn moeder heeft borstkanker

Berichtdoor Tina » Ma 29 Sep 2003 16:32

Ze heeft een kwaadaardig gezwel in haar borst en moet geopereerd worden en na de operatie moet ze ofwel chemo ofwel bestralingen

kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

Berichtdoor kuiserke » Di 30 Sep 2003 10:02

hallo
ik wens jullie veel sterkte toe
vele groetjes kuiserke
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON

Tina

Berichtdoor Tina » Di 30 Sep 2003 19:24

Bedankt. Ze wordt deze zondag in het ziekenhuis opgenomen en kan maandag geopereerd worden, en dan mag ze zaterdag naar huis. Als de wonde is genezen gaat ze bestralingen krijgen. En afhangend van de biopsie van het okselklierweefsel, chemo.

Ik ben blij dat fora als deze bestaan. :wink:

Tina
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 01 Okt 2003 10:55
Contact:

Berichtdoor Tina » Ma 06 Okt 2003 08:15

Op dit eigenste moment wordt mijn moeder geopereerd, de operatie is van start gegaan rond 7 uur en zal tot 9 uur duren. Omdat mijn moeder heel allergisch is en mss ook voor latex, hebben ze de OK latexvrij gemaakt, hierdoor word ze ook als eerste geopereerd vandaag.

Ze ging bellen, wanneer ze zicht er goed genoeg voor voelde, want vandaag mag ze enkel bezoek van papa, en vanaf morgen mag ook andere familie haar bezoeken, maar we mogen maar telkens met 2 personen binnen en maw. 30 min.

Van zodra ik weet hoe ze de operatie heeft doorstaan, zal ik jullie op de hoogte brengen.

papa was gisteren avond nog omstreeks 22u naar ons gekomen om dit te melden en haar telefoonnummer en kamernummer te bezorgen, hij leek er kalm onder. Hij zei wel dat mama een slaappilletje had gevraagd.

okkie
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Zo 21 Sep 2003 02:57
Locatie: overijssel

Berichtdoor okkie » Di 07 Okt 2003 14:25

He Tina,

Ik hoop dat alles goed is gegaan met je moeders operatie! Ik duim voor je, laat je het nog ff weten?

x Okkie

Tina
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 01 Okt 2003 10:55
Contact:

Berichtdoor Tina » Do 09 Okt 2003 09:06

Alles is naar wens verlopen, ze heelt goed, ze mag zaterdag naar huis.

Ze heeft al geen pijnstillers meer nodig gehad van de nacht na de operatie.

Mijn moeder doet het fantastisch :D Ze is erg optimistisch.

Nu is het "bang" afwachten tot 28oktober, dan weten we zeker of ze chemo moet(bestralingen moet zo zowieso krijgen) En dan weten we ook of het erfelijk is, wat wel belangrijk is voor mij en mijn dochtertje en mss nog andere nakomertjes

Bedankt voor jullie steun

karink
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Wo 29 Okt 2003 14:16
Locatie: Hellevoetsluis

Berichtdoor karink » Wo 29 Okt 2003 15:11

Ik hoop dat alles goed gaat met je moeder. Dat wachten is altijd zo vervelend he? Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad, dus ik weet wat je doormaakt op dit moment. Ik wens je veel sterkte met de komende periode, en laat nog effe weten of alles goed gaat.

groetjes karin

Gast

Berichtdoor Gast » Di 18 Nov 2003 11:27

Ze heeft gistereb haar 1ste bestralingen gekregen, alles is goed verlopen, ze had nergens last van.


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten