school thuis en me moeder+ vriend die geen schouder geef

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
Dondersteentje
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Wo 04 Okt 2006 14:38
Locatie: Brabandse uit Gelderland

school thuis en me moeder+ vriend die geen schouder geef

Berichtdoor Dondersteentje » Wo 04 Okt 2006 17:24

Mijn moeder heeft dus kanker wat je hier verderop kan lezen in: Mijn vader, moeder, broer,zus of vriend heeft kanker. Nu woon ik op 2 uur reistijd van haar vandaan. Mijn school is ook weer is 2 uur de andere kant op. Net heb ik weer een telefoontje van haar gehad. Ze wild dat ik voor mijn school ga. Omdat dit zo zwaar is moet ik me bijbaantje maar op zeggen. Gelukkig redde we het dan wel financieel maar toch tis een gemis en ik vind het leuk werk! Daarnaast verwacht ze dat ik iedere woensdag naar haar toe ga. Dit betekend dat ik om de woensdag een hele zware drukke dag heb omdat ik heel veel an het reizen ben en al behoorlijk moe ben. Ik loop ook nog is stage in een wooninstelling waar ik vroeg moet beginnen. Elke ochtend sta ik bijna altijd om kwartvoor 6 op! Ik maakt kwa school en stage + reisuren al gouw 40/50 uur. Ook woon ik samen en moet ik het huishouden met name doen. Koken moet ik ook bijna iedere dag. Nu is het ook nog zo dat me vriend helemaal mij niet steunt. Toen ik het hem vertelde helaas kon het niet anders dan over de telefoon was ik tja best sjaggie en maakte we gewoon ruzie. Okey ik was ook wel fout maar dat hij er dan nog tegen in gaat! Nu weer hij komt thuis en ziet mij huilen aan de telefoon (vriendin had ik gesproken) en hij doet niets! Tja mokken over dat het eten nog niet klaar is! Ik kan niet kappen moet maar door maar hoe?? ben zo bang dat me ma chemo krijgt dan word ze nog sjaggieer en moet ik alles doen en doe ik het niet dan probeerd ze me wel een schuld gevoel aantepraten en anders heb ik dat als nog want dan ga ik naar huis en voel ik dat ik weer niet voor haar klaar sta...

Help!!!

Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast