Leven na een whipple operatie

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
Ingeborg

Leven na een whipple operatie

Berichtdoor Ingeborg » Di 26 Apr 2005 19:09

Is er iemand die mij iets kan vertellen over het leven na het ondergaan van een whipple operatie? Mijn moeder heeft een half jaar geleden die bewuste operatie ondergaan omdat ze alvleesklierkanker had. Gelukkig is alles goed gegaan maar ze heeft nu veel rugklachten en suiker ontwikkeld. Via het ziekenhuis wordt ze niet veel wijzer wanneer ze vragen stelt....

Inge

evanota
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2005 10:43

Re: Leven na een whipple operatie

Berichtdoor evanota » Zo 20 Nov 2005 10:45

Ingeborg schreef:Is er iemand die mij iets kan vertellen over het leven na het ondergaan van een whipple operatie? Mijn moeder heeft een half jaar geleden die bewuste operatie ondergaan omdat ze alvleesklierkanker had. Gelukkig is alles goed gegaan maar ze heeft nu veel rugklachten en suiker ontwikkeld. Via het ziekenhuis wordt ze niet veel wijzer wanneer ze vragen stelt....

Inge

Hee mijn moeder heeft nu hetzelfde :( ze moet ook geopereerd worden , ze kwamen er gelukkig optijd achter omdat het voor haar galblaas groeide ofzo kreeg ze geel zucht , we weten het nu pas 2 dagen en ze moet binnen kort geopereerd worden . weet niet wat ik er mee moet :(

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: Leven na een whipple operatie

Berichtdoor sjelly » Zo 20 Nov 2005 11:19

evanota schreef:
Ingeborg schreef:Is er iemand die mij iets kan vertellen over het leven na het ondergaan van een whipple operatie? Mijn moeder heeft een half jaar geleden die bewuste operatie ondergaan omdat ze alvleesklierkanker had. Gelukkig is alles goed gegaan maar ze heeft nu veel rugklachten en suiker ontwikkeld. Via het ziekenhuis wordt ze niet veel wijzer wanneer ze vragen stelt....

Inge

Hee mijn moeder heeft nu hetzelfde :( ze moet ook geopereerd worden , ze kwamen er gelukkig optijd achter omdat het voor haar galblaas groeide ofzo kreeg ze geel zucht , we weten het nu pas 2 dagen en ze moet binnen kort geopereerd worden . weet niet wat ik er mee moet :(


nou veel praten hé
en veel sterkte met alles en probeer positief te blijven
doe ik nog steeds
groetjes Elly
begin de dag met een lach

evanota
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2005 10:43

Re: Leven na een whipple operatie

Berichtdoor evanota » Vr 27 Jan 2006 13:10

sjelly schreef:
evanota schreef:
Ingeborg schreef:Is er iemand die mij iets kan vertellen over het leven na het ondergaan van een whipple operatie? Mijn moeder heeft een half jaar geleden die bewuste operatie ondergaan omdat ze alvleesklierkanker had. Gelukkig is alles goed gegaan maar ze heeft nu veel rugklachten en suiker ontwikkeld. Via het ziekenhuis wordt ze niet veel wijzer wanneer ze vragen stelt....

Inge

Hee mijn moeder heeft nu hetzelfde :( ze moet ook geopereerd worden , ze kwamen er gelukkig optijd achter omdat het voor haar galblaas groeide ofzo kreeg ze geel zucht , we weten het nu pas 2 dagen en ze moet binnen kort geopereerd worden . weet niet wat ik er mee moet :(


nou veel praten hé
en veel sterkte met alles en probeer positief te blijven
doe ik nog steeds
groetjes Elly


deze operatie is mislukt :( ze heeft nog een paar maanden :(

ievie
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: Di 17 Feb 2004 15:52

Berichtdoor ievie » Vr 27 Jan 2006 17:14

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door ievie op Za 31 Jan 2015 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Berichtdoor sjelly » Za 28 Jan 2006 14:56

ievie schreef:heel veel sterkte! :-)


Kan het ook niet beter zeggen

veel kracht en ik brand een kaarsje

Afbeelding


knuf Elly
begin de dag met een lach

Gast

Re: Leven na een whipple operatie

Berichtdoor Gast » Zo 05 Mar 2006 09:14

Ingeborg schreef:Is er iemand die mij iets kan vertellen over het leven na het ondergaan van een whipple operatie? Mijn moeder heeft een half jaar geleden die bewuste operatie ondergaan omdat ze alvleesklierkanker had. Gelukkig is alles goed gegaan maar ze heeft nu veel rugklachten en suiker ontwikkeld. Via het ziekenhuis wordt ze niet veel wijzer wanneer ze vragen stelt....

Inge


mijn vrouw heefteen half jaar geleden dezelfde operatie ondergaan. De controle in het ziekenhuis is zinloos en enige wat er gebeurt is : hoe gaat het ?
Ze heeft veel pijn en is snel moe en de levensvreugde is weg. ze gebruikt pijnstillers en tranqilizers. Hopelijk wordt alles wat beter.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Zo 05 Mar 2006 11:12

zou je dan niet kiezen om over te stappen naar een andere arts in een ander ziekenhuis? er moet wel vertrouwen zijn zou ik zeggen? ander kun je net zo goed niet op controle gaan.. er zijn heus meerdere mensen die na een behandeling alsnog overgestapt zijn naar een ander ziekenhuis.. want juist het vertrouwen is zo belangrijk.. en als dat je niet geboden wordt... lijkt een overstap me geen gek idee..

sterkte!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

tinerich

Re: Leven na een whipple operatie

Berichtdoor tinerich » Za 22 Apr 2006 20:18

Mijn man was 33 jaar en is overleden aan alvleesklierkanker. Mede doordat hij door een onervaren macho chirurg is geopereerd en die de kanker cellen door het hele lichaam heeft verspreid. Ik zou een ieder willen adviseren goed te informeren en zelf ook informatie in te winnen om er zeker van te zijn dat je een goede chirurg hebt.

Tevens wil ik een ieder meegeven geniet van het leven want voor je het weet is het voorbij. Ik ben nu mijn man kwijt en moet ons zoontje van
2 jaar alleen opvoeden iets waar zijn vader altijd naar uitgekeken heeft.

Tip: misschien dat paardemelk een uitkomst is voor jullie klachten.

Sterkte Tineke.

Gebruikersavatar
Justagirl1970
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: Wo 15 Feb 2006 18:31
Locatie: Tilburg
Contact:

Paardemelk

Berichtdoor Justagirl1970 » Di 25 Apr 2006 17:32

Wat doet paardemelk?

Mijn vrouw moet strax ook onze zoon (nu 18 maanden) alleen opvoeden. Ik vind het zo oneerlijk allemaal, ik zou hem zo graag op willen zien groeien... Helaas is me dat niet gegund

Thea


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten