Net gisteravond de diagnose gekregen voor mijn moeder...

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
kagchel
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 10 Sep 2004 09:47
Locatie: Maassluis

Net gisteravond de diagnose gekregen voor mijn moeder...

Berichtdoor kagchel » Vr 10 Sep 2004 09:59

g** Ik heb net gisteravond de uitslagen van alle testen die mijn moeder (57) heeft gehad gekregen. Uitslag: Longkanker met uitzaaiingen naar de lever, bij nier, klieren, darmen en hersenen. Ik wist niet wat ik hoorde. Mijn hele leven stortte in. Het is niet te genezen maar ze kunnen wel wat doen om het leven te rekken. Ik en mijn moeder hebben een hele speciale band. Mijn vader overleed door een auto ongeluk toen ik 9 was en sinds die tijd is de relatie tussen mij en mijn moeder heel erg verandert. Het is een soort partner-relatie geworden. We konden elkaar alles vertellen. En nu gaat die scheet van mijn moeder dood. Het is gewoonweg niet te bevatten. Ik zit nu op mijn werk dit te schijven. Ik voel me helemaal verdwaasd. Net of ik vanaf de zijlijn dit allemaal zit te bekijken. Mijn moeder is ontzettend bang voor lijden en ik hoop ook echt dat het er voor haar niet in zit. Ik weet ook niet goed wat ik nu moet zeggen om haar te troosten. Volgens mij bestaat er ook geen troost. Gewoon een stevige knuffel tot aan haar dood...
SHITSHITSHITSHIT. Wat nu?.............

CorinaBlokzijl26
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 11 Aug 2004 15:38

Berichtdoor CorinaBlokzijl26 » Vr 10 Sep 2004 19:26

hallo
ik voelde me net zo, toen ik in februari hoorde dat mijn vader kanker had.
veel sterkte
corina

ik23
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 05 Feb 2005 17:14

hey...

Berichtdoor ik23 » Wo 09 Feb 2005 17:15

hallo...

Moeilijk he die tijd die je nu doormaakt....mijn vader heeft longkanker en ik heb het ook een aantal dagen geleden gehoord. ook bij mijn vader is het niet meer te genezen..wel chemo om tijd te rekken. herken je die machteloosheid ook? het verdriet en het gevoel van oneerlijkheid...de wereld staat dan plots ineens op je kop..het is onwerkelijk...
praat wel over je verdriet en hou het niet voor je, en geniet toch elke dag weer van het samenzijn...ik wilde toch even reageren omdat ik weet dat je steun nu echt wel kan gebruiken..heel veel sterkte!!!
liefs maureen
hallo ik ben maureen en mijn vader heeft logkanker.

Niek
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 07 Okt 2008 22:02

Berichtdoor Niek » Di 07 Okt 2008 22:30

Ik snap hoe je je voelt, wij hebben vorige week te horen gekregen dat mijn moeder niet mee lang heeft tgv kanker. Daar sta je dan, machteloos en je hele leven stort in elkaar. Praat er over probeer het iig niet op te kroppen, dat is iig mijn manier om er mee om te gaan. Ook er over schrijven en te lezen op dit forum dat je niet de enige net geeft mij veel steun, en ik hoop jou ook!!

Ik leef met je mee, en sterkte de komende tijd!

Niek

Destel
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Zo 20 Jul 2008 20:02

Berichtdoor Destel » Ma 13 Okt 2008 14:37

Wat moeilijk allemaal!

Ik ben mijn vader kort geleden verloren aan de gevolgen van hersentumoren. Het is een vreselijke periode als je hoort dat een ouder ziek is en niet meer te genezen is...


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten