Dan moet je zeker wat anders gaan zoeken. Als jij graag met dieren werkt, hoop ik dat je hier wat kan vinden. Buiten het feit dat het erg belangrijk
is om iets te doen qua werk wat jezelf leuk vindt omdat je toch een behoorlijk deel van de dag daar bent, helpt het misschien ook als afleiding voor je.
Is het moeilijk denk je om wat anders leuks te vinden ?
Ik snap je heel goed

Donderdag hadden ze bij ons ruim 2 uur over Marktplaats lopen praten, over hoeveel ze wel niet verdienden er mee. Nou dat interesseert mij dus helemaal
niets. Maargoed het is niet anders, ik denk dat we er weinig aan kunnen veranderen.
Klopt we leren genoeg van elkaar, toen ik hier voor het eerst kwam, wist ik ook heel weinig, maar na een tijdje leer je steeds meer. Het fijne hier is dat je
ook tips krijgt waar een arts of oncologe helemaal niet over praat of dingen leert die mogelijk zijn waar je helemaal niets van afweet. Artsen blijven artsen,
ze proberen je beter te maken of je een zo goed mogelijk leven nog te geven, ik heb gemerkt dat de naasten vaak vergeten worden. Ik weet dat het ook anders
kan maar in het ziekenhuis van "ons" is er door een arts/verpleegkundige of oncologe nog nooit aan mij of mijn broertje gevraagd hoe het met ons ging. Of wij het nog
redden en of wij nog hulp konden gebruiken. Het rare is dat er op de verpleegafdelingen van het ziekenhuis 2 dames lopen om de patienten van koffie/thee te voorzien,
bestek uitdelen en later de maaltijden uitdelen zo nu en dan wel bij mijn moeder een praatje maakten en als wij ze in het ziekenhuis tegenkwamen wel aan mij vroegen
hoe het met mij ging en of wij nog hulp nodig hadden. Ondanks dat het tegen de regels is, kregen wij ook regelmatig een maaltijd van hun aangeboden wat tegen de
regels van het ziekenhuis is omdat alleen patienten hier recht op zouden hebben. En dat doet mij goed, soms als ik bij mijn moeder in het zorghotel geweest is (het zorghotel is bij
ons op de begane grond van het ziekenhuis) dan ga ik even naar de longafdeling, kijken of er eentje is. En dan maak ik altijd even een praatje en dat doet mij goed.
Denk dat we beiden veel piekeren, is ook wel logisch denk ik, we gaan een onzekere toekomst tegemoet. Vandaag wel leuke afdeling, mijn schoonmaakster komt. Ik heb sinds augustus haar indienst genomen omdat ik mijn eigen huis zag vervuilen en ik totaal geen zin had om er wat aan te doen. Zij studeert (heel toepasselijk gezondheidzorg). Om de week komt ze nu en gaat weg als het huis weer helemaal schoon
is, wat ze in 3 uurtjes doet, heb een flat dus dat scheelt. Bovendien is het erg gezellig en zij heeft mij bijv ook een kerstboom gegeven omdat ik er dit jaar ineens wel eentje wilde. Zij vraagt ook altijd hoe het gaat en belt door de weeks ook gewoon om te vragen hoe het gaat. Zo nu en dan kookt ze ook iets gezonds voor mij haha, ze is superlief. Morgen heb ik een "vrije dag" voor mijzelf in gepland. Vandaag ga ik wel langs het ziekenhuis. Mijn moeder bezoeken in het zorghotel, en mijn vader in dat ziekenhuis. Hij ligt daar ook namelijk met COPD (longziekte). Morgen gaat mijn broertje langs en haar zus. Bij goed weer ga ik met een vriendin naar Amsterdam anders de stad in hier en shoppen. Even verstand op 0 en proberen zo weinig mogelijk zorgen te hebben...Dan hoop ik voor maandag weer wat opgeladen te zijn...
Ga jij nog leuke dingen doen ?
Fijn weekend !
Liefs
Bart