hoi ik ben annemieke en ik ben 21 jaar.
mijn vaer heeft longkanker, dat is ruim een half jaar geleden geconstateerd, hij heeft chemo gehad. en hierna zou hij een operatie krijgen om de tumor in zijn longen te verwijderen(dit was in oktober). maar door de chemo was het weefsel van de tumor helemaal vernaderd, het was heel stug geworden en uiteindleijk een geworden met zijn rechterlong. daarom moest zijn hele rechterlong eruit. tijdmes de operatie is er een heleboel mis gegaan. alles wat je maar kon bedenken dat mis kon gaan, ging mis.
hij heeft bijvoorbeeld 6 liter bloed verloren, het was echt kantje boord.
hij heeft 2 dagen op de IC gelegen en mocht toen naar de gewone longafdeling. toen begon de wond te lekken waardoor hij weer geopereerd moest wordn. gelukkig ging deze operatie goed.
nu 4 maanden later gaat het gelukkig erg goed met mijn vader.
hij begint weer met werken, en hij heeft vandaag zijn eerste check up gehad, alles is goed. de kanker is niet terug, en alles lijkt goed te genezen.
er zijn dus ook gevallen waar het wel goed afloopt, ik wilde jullie (hopelijk) hierdoor een soort hart achter de riem steken.
er is altijd hoop.
ik hoop dat jullie wat aan dit bericht hebben
veel liefs en sterkte van annemieke
ook goed nieuws
Annemieke,
Goed zo!
en ja hoor, met mijn moeder is het nu ook heel erg goed. Ze bleek borstkanker te hebben.
Verleden jaar oktober geconstateerd, en nu, na de amputatie en bestralingen, weer helemaal goed!
Eigenlijk dus héél erg snel.
Het hoeft niet altijd fout te lopen.
Maar slopend blijft het wel,
voor iedereen; heel veel sterkte!
Hilde
Goed zo!
en ja hoor, met mijn moeder is het nu ook heel erg goed. Ze bleek borstkanker te hebben.
Verleden jaar oktober geconstateerd, en nu, na de amputatie en bestralingen, weer helemaal goed!
Eigenlijk dus héél erg snel.
Het hoeft niet altijd fout te lopen.
Maar slopend blijft het wel,
voor iedereen; heel veel sterkte!
Hilde
Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”