mijn moeder heeft kanker
mijn moeder heeft kanker
mijn moeder heeft al ruim 3 jaar borstkanker en heeft nu ook huidkanker.We leven al 3 jaar in onzekerheid .We zien haar alleen maar meer achteruit gaan en aftakelen we voelen ons gewoon hopeloos omdat we niks voor haar doen kunnen.ik zou graag met lotgenoten erover willen praten.
hoi,
dat is één van de erge dingen van kanker he; die vreselijke onzekerheid. Het sloopt je langzaam aan. Zeker als jullie zo al 3 jaar (!!) bezig zijn.. Ik kan verder weinig betekenen voor je. Maar heb je al in de mailgroepen gekeken? Naasten van; of kinderen van ouders met kanker. Misschien dat je daar de steun kan vinden die je zoekt. Want daarvoor zijn de mailgroepen; om te steunen en om gesteund te worden...
Heel veel sterkte in elk geval!
jodyi
dat is één van de erge dingen van kanker he; die vreselijke onzekerheid. Het sloopt je langzaam aan. Zeker als jullie zo al 3 jaar (!!) bezig zijn.. Ik kan verder weinig betekenen voor je. Maar heb je al in de mailgroepen gekeken? Naasten van; of kinderen van ouders met kanker. Misschien dat je daar de steun kan vinden die je zoekt. Want daarvoor zijn de mailgroepen; om te steunen en om gesteund te worden...
Heel veel sterkte in elk geval!
jodyi
Hallo,
Ik ben nog maar een paar weken op deze forum. Eén van de ergste dingen die er zijn, is om machteloos te moeten toezien hoe onze geliefden pijn lijden. Mijn moeder had borstkanker en is uitgezaaid naar botkanker. De chemo, het vergif, hopelijk helpt het iets, maar ik realiseer mij dat dit inderdaad het einde is. Dokters hebben bevestigd dat deze kanker niet meer geneesd. Bij staan en ze hulp verlenen waar nodig is en genieten van de momenten samen, dat is het enige dat ons nog rest. Leven van dag tot dag..... en samen lachen. Veel leed valt in het niet met humor. Veel moed trouwens!
groetjes, Carina.
Ik ben nog maar een paar weken op deze forum. Eén van de ergste dingen die er zijn, is om machteloos te moeten toezien hoe onze geliefden pijn lijden. Mijn moeder had borstkanker en is uitgezaaid naar botkanker. De chemo, het vergif, hopelijk helpt het iets, maar ik realiseer mij dat dit inderdaad het einde is. Dokters hebben bevestigd dat deze kanker niet meer geneesd. Bij staan en ze hulp verlenen waar nodig is en genieten van de momenten samen, dat is het enige dat ons nog rest. Leven van dag tot dag..... en samen lachen. Veel leed valt in het niet met humor. Veel moed trouwens!
groetjes, Carina.
we zijn er pas achter gekomen dat mijn moeder longkanker had, toen ze eigenlijk voor andere onderzoeken naar het ziekenhuis ging. ze werd dikker en kreeg plekjes in haar gezicht, dat bleek een nierziekte te zijn die zelden voor komt en is een soort van uitzaaiing geweest. gelukkig hebben ze dit kunnen verhelpen, maar de tumor is er nog steeds. steeds meer dingen komen er bij kijken, heel veel andere kwaaltjes die er volgens mij totaal niks mee te maken hebben. zelf is ze meestal positief en dat is natuurlijk heel goed, soms lijkt het alsof mijn familie en ik het er moeilijker mee hebben dan zijzelf. en dat geeft me vaak een veel beter gevoel. ik denk dat als je ondanks alle moeilijke dingen die je mee maakt, er toch positief onderblijft dat je veel sterker in je schoenen staat!
ik wil nu toevoegen dat mijn moeder 30 april op 48 jarige leeftijd is overleden,het stond een tijdje stil bij haar ,maar helaas is het naar haar hoofd gegaan en binnen 10 dagen is ze overleden,ze heeft bij elkaar een strijd van 3,5 jaar gehad,ze heeft gevochten wat ze kon maar haar lichaam heeft het opgegeven,en nu moeten wij met het grote verlies leven en het word elke dag moeilijker .
we weten niet zo goed hoe we hier mee moeten gaan want het doet zo pijn.
1 juli zou ze 49 jaar geworden zijn en dat doet pijn.
het zal een hele moeilijke en zware dag worden,maar met iedereen om ons heen hoop ik dat we erdoor heen komen .
we weten niet zo goed hoe we hier mee moeten gaan want het doet zo pijn.
1 juli zou ze 49 jaar geworden zijn en dat doet pijn.
het zal een hele moeilijke en zware dag worden,maar met iedereen om ons heen hoop ik dat we erdoor heen komen .
CARINA schreef:Hallo,
Mijn moeder had borstkanker en is uitgezaaid naar botkanker. De chemo, het vergif, hopelijk helpt het iets, maar ik realiseer mij dat dit inderdaad het einde is. Dokters hebben bevestigd dat deze kanker niet meer geneesd.
Hoij,
Mijn moeder heeft exaxt hetzelfde meegemaakt en ze is nu al ruim een jaar 'genezen' van de botkanker.
Dokters zeggen dat je dann maar 10-18jaar nog kan leven. Nu wil ik graag weten of er mensen zijn op dit forum die dit ook al hebben meegemaakt en wat de dokters tegen hen zegden over hun levenskansen of over hoe groot het risico was datt de kanker terugkwam.
Ik hoop echt datt er iemand antwoord.
Groetjes
hallo,
2 weken geleden kregen we te horen dat mijn vader alvleesklier kanker had en de volgende dag dat het al in zijn lever ook zat.. nu zit het ook al in zijn dunnen darm en volgens de artsen leeft ie nog maximaal 2 weken..
ik weet hoe rg het is om een geliefde te zien lijden..
hopelijk gaan de lijdende mensen naar een mooie plek zonder pijn en kanker..
liefs Rianne
2 weken geleden kregen we te horen dat mijn vader alvleesklier kanker had en de volgende dag dat het al in zijn lever ook zat.. nu zit het ook al in zijn dunnen darm en volgens de artsen leeft ie nog maximaal 2 weken..
ik weet hoe rg het is om een geliefde te zien lijden..
hopelijk gaan de lijdende mensen naar een mooie plek zonder pijn en kanker..
liefs Rianne
Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”