Mijn moeder heeft borstkanker
Mijn moeder heeft borstkanker
Ze heeft een kwaadaardig gezwel in haar borst en moet geopereerd worden en na de operatie moet ze ofwel chemo ofwel bestralingen
Op dit eigenste moment wordt mijn moeder geopereerd, de operatie is van start gegaan rond 7 uur en zal tot 9 uur duren. Omdat mijn moeder heel allergisch is en mss ook voor latex, hebben ze de OK latexvrij gemaakt, hierdoor word ze ook als eerste geopereerd vandaag.
Ze ging bellen, wanneer ze zicht er goed genoeg voor voelde, want vandaag mag ze enkel bezoek van papa, en vanaf morgen mag ook andere familie haar bezoeken, maar we mogen maar telkens met 2 personen binnen en maw. 30 min.
Van zodra ik weet hoe ze de operatie heeft doorstaan, zal ik jullie op de hoogte brengen.
papa was gisteren avond nog omstreeks 22u naar ons gekomen om dit te melden en haar telefoonnummer en kamernummer te bezorgen, hij leek er kalm onder. Hij zei wel dat mama een slaappilletje had gevraagd.
Ze ging bellen, wanneer ze zicht er goed genoeg voor voelde, want vandaag mag ze enkel bezoek van papa, en vanaf morgen mag ook andere familie haar bezoeken, maar we mogen maar telkens met 2 personen binnen en maw. 30 min.
Van zodra ik weet hoe ze de operatie heeft doorstaan, zal ik jullie op de hoogte brengen.
papa was gisteren avond nog omstreeks 22u naar ons gekomen om dit te melden en haar telefoonnummer en kamernummer te bezorgen, hij leek er kalm onder. Hij zei wel dat mama een slaappilletje had gevraagd.
Alles is naar wens verlopen, ze heelt goed, ze mag zaterdag naar huis.
Ze heeft al geen pijnstillers meer nodig gehad van de nacht na de operatie.
Mijn moeder doet het fantastisch Ze is erg optimistisch.
Nu is het "bang" afwachten tot 28oktober, dan weten we zeker of ze chemo moet(bestralingen moet zo zowieso krijgen) En dan weten we ook of het erfelijk is, wat wel belangrijk is voor mij en mijn dochtertje en mss nog andere nakomertjes
Bedankt voor jullie steun
Ze heeft al geen pijnstillers meer nodig gehad van de nacht na de operatie.
Mijn moeder doet het fantastisch Ze is erg optimistisch.
Nu is het "bang" afwachten tot 28oktober, dan weten we zeker of ze chemo moet(bestralingen moet zo zowieso krijgen) En dan weten we ook of het erfelijk is, wat wel belangrijk is voor mij en mijn dochtertje en mss nog andere nakomertjes
Bedankt voor jullie steun
Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”