beide ouders hebben kanker...????!!!??

Dit forum is voor jongeren die kanker meemaken in hun directe omgeving
(vader, moeder, broer, zus, vriend(in), goede collega, klasgenoot, enz.)
en daar graag met hun lotgenoten over willen praten.
hopeloos geval

beide ouders hebben kanker...????!!!??

Berichtdoor hopeloos geval » Do 19 Jun 2003 04:15

hi...

ik ben nogal van slag...
Mijn moeder had toen ik 2 jaar was baarmoederkanker, ik kan me daarvan nauwelijks wat van herineren, maar nadat haar baarmoeder eruit is gehaald, had ze geen kanker meer.

Toen is er bij mijn vader 3 jaar geleden darmkanker geconstateerd. Hij heeft dit helaas nog steeds, want hij had te veel uitzaaingen om de kanker weg te laten halen. Maar de kankerzwellingen groeien heel langzaam, dus kan hij gewoon alles doen wat hij normaal doet. Hij kan elk moment overlijden, maar voor hetzelfde geldt dat hij bv. 100 jaar kan worden met kanker.

Nu heeft me moeder te horen gekregen dat ze weer kanker heeft. en dat dit kwaadaardig gezwel hoogst waarschijnlijk zeer ernstig is. Ik ben zo bang om haar te verliezen...

Ik ben zo bang
ikweet neit wat te doen...

--->> hopeloos geval <<----

Marieke
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Zo 03 Mar 2002 13:33
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor Marieke » Vr 27 Jun 2003 15:50

Hoi!

Ik ga je geen 'hopeloos geval' noemen, want dat ben je natuurlijk nooit. Het lijkt me ontzettend kut (tja, weet geen ander woord) om zoiets te beschrijven.

Ik kan je verder ook niet helpen of tips geven, alleen een hart onder de riem steken en je ontzettend veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Marieke

ik23
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 05 Feb 2005 17:14

Berichtdoor ik23 » Di 29 Mar 2005 13:48

hey marieke...

ongeloofelijk de situatie waar je nu in zit he??ik herken het heel goed..ook mijn beide ouders hebben kanker en ik weet af en toe ook niet meer wat ik er mee aan moet..vaak denk ik ook..ben ik dan de enige waarbij dit gebeurt..maar ik zie nu van niet. Ik weet ontzettend goed wat je moet voellen en meemaken..zoals ik al beschreef in mijn berichtje op pagina 1 eerst stort je leven in, en dan hoor je dat je andere ouder ook kanker heeft en dat stort de wereld in...
als je er eens over wilt praten dan mag dat hoor of als je eens wilt weten hoe ik daar mee omga...
mijn mail adres is maureenm@ilse.nl

veel sterkte meid, en je bent dus echt niet de enige!!!!!!
hallo ik ben maureen en mijn vader heeft logkanker.

Gast

Berichtdoor Gast » Vr 08 Apr 2005 16:42

Hoi Marieke,
Ook mijn beide ouders hebben kanker. Vorig jaar zomer mijn vader en drie weken geleden is er een hersentumor bij mijn moeder ontdekt.
Daardoor kan ik me goed voorstellen hoe jij je nu voelt.
Sterkte, misschien vinden we hier een beetje steun bij elkaar.


Terug naar “Mijn vader, moeder, broer, zus of vriend heeft kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten