zieke ouder en vakantie

Op "ons themaforum" kun je reageren op zaken en stellingen die heel erg van invloed zijn op hetgeen ons overkomt rondom de ziekte 'kanker'.

Michie_1979
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 16 Dec 2004 10:34

zieke ouder en vakantie

Berichtdoor Michie_1979 » Do 16 Dec 2004 11:07

Bij mijn vader is enkele maanden geleden darmkanker geconstateerd. Hij is geopereerd en heeft nu chemo. De eerste behandeling is achter de rug. Hij is 4-5 dagen ziek geweest, misselijk en diarree, maar dat was goed op te lossen met medicijnen. Verder is hj twee kilo aangekomen. In het ziekenhuis was hijveel afgevallen. Gisteren heeft hij de tweede kuur gehad. DIt is het probleem. Mijn vader woont bij mij en mijn vrend in. We wonen sinds kort samen. Ik ben enig kind, mijn moeder is overleden. Al een jaar geleden hebben mijn vriend en ik onze vakantie in januari geboekt. Deze is al betaald. Ik heb veel stress op mijn werk gehad en nu dan ook met de ziekte van mijn vader en voel dat ik aan vakantie toe ben. Het probleem is dat ik hem dan alleen moet laten. Een zus van mijn vader kan wel vaker komen kijken, maar toch. Ik vraag me af of dat verantwoord is. Mijn vader wil dat ik op vakantie ga. Ik twjfel, want ik voel me schuldig. Wat vinden jullie?

annelies
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: Do 09 Okt 2003 21:49

vader en vakantie

Berichtdoor annelies » Di 19 Jul 2005 09:51

Hallo,
weet je wat je kan doen, omdat je pas in januari op vakantie gaat kan je nu al bij een verpleeghuis informeren of hij daar tijdelijk mag logeren dat moet mogelijk zijn hoor!
sucses en misschien bij de vrijwillegers bank van jullie woonplaats dat 2 x perdag iemand even langskomt!
groeten annelies


Terug naar “Ons themaforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten