Getuigenissen boek "Omgaan met kanker"

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
NathalieCardinaels
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 25 Sep 2013 13:52

Getuigenissen boek "Omgaan met kanker"

Berichtdoor NathalieCardinaels » Wo 25 Sep 2013 14:13

Dag allemaal,

Hierbij mail ik jullie met een geheel vrijblijvende vraag. Na "Mindfulness bij borstkanker" (Acco, 2011) ben ik nu bezig met het schrijven van een tweede boek, "Omgaan met kanker". Het is een soort emotionele handleiding voor mensen met kanker en hun omgeving, om om te gaan met alle soorten kankers.

Nu is mijn vraag aan jullie: ik heb nog heel wat getuigenissen nodig (die anoniem verwerkt worden in het boek) over hoe je je ziekte beleeft / beleefd hebt, wat dit voor jou betekent/ betekend heeft ... Eventueel ook getuigenissen van je partner, kind(eren), ouder(s). Dit maakt het boek namelijk veel persoonlijker voor de mensen die het lezen en ze gaan er zichzelf dan ook nog beter in herkennen.

Als je hier graag aan wilt meewerken, zou het fijn zijn als je me zo snel mogelijk je getuigenis mailt. Heb net groen licht gekregen van de uitgeverij ivm mijn boek, maar de deadline voor het definitieve manuscript is al in februari 2014 dus dat is erg snel! Als je nog vragen zou hebben, mag je me uiteraard ook altijd even mailen of bellen.
Mailen: cardinaels.nathalie@gmail.com
Bellen: 0032-(0)485-32 78 30

Ik probeer sowieso alle getuigenissen in mijn boek te verwerken. Je verschijnt dan ook met je voornaam in het dankwoord (tenzij je dat liever niet hebt natuurlijk). Er wordt gegarandeerd zeer respectvol met jou en je privacy omgegaan!

Alvast heel erg bedankt!

Vriendelijke groeten,

Nathalie Cardinaels
klinisch psychologe, gedragstherapeute, mindfulness trainer

Molletjes
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 27 Sep 2013 21:37

Re: Getuigenissen boek "Omgaan met kanker"

Berichtdoor Molletjes » Vr 27 Sep 2013 23:33

You got mail :)


Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten