Harm Edens zoekt bijzondere tafelgasten

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Omroep Gelderland
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 23 Okt 2012 15:24

Harm Edens zoekt bijzondere tafelgasten

Berichtdoor Omroep Gelderland » Di 23 Okt 2012 15:39

Dag,

Voor het kerstprogramma van TV Gelderland zijn we op zoek naar bijzondere mensen (uit Gelderland) en hun verhalen.
Het gaat om 3 afleveringen die uitgezonden worden op kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag. Presentator Harm Edens biedt mensen die een bijzonder jaar achter de rug hebben, een kerstdiner aan. Alle tafelgasten vallen in de 'categorie' "Ik vier mijn eerste kerst/laatste kerst als, met, zonder,…." . Tijdens het eten praat Harm met zijn gasten over de ommezwaai in het afgelopen jaar. Er zit bijvoorbeeld iemand aan tafel die dit jaar een nieuwe nier heeft gekregen van haar man en een stel dat dit jaar hun adoptiekindje heeft opgehaald uit Kenia.
Het lijkt ons heel bijzonder als er ook iemand aanschuift voor wie het zijn/haar laatste kerst is. Iemand die op persoonlijke wijze wil terugkijken op zijn of haar leven, iemand die kan vertellen of kan laten zien dat je ondanks de naderende dood nog kan genieten van momenten, mensen nog kan inspireren wellicht.
En het zou nog mooier zijn als diegene ook mensen 'naast' zich heeft staan die naar de toekomst willen kijken en daarover willen vertellen.
Het gaat dus om een opname op zondag 25 november en daarnaast worden in de weken voorafgaande aan de 25e nog twee reportages op locatie opgenomen. De invulling daarvan is geheel afhankelijk van het verhaal van de persoon om wie het gaat.
Mocht je je aangesproken voelen of meer informatie willen dan hoor ik heel graag van je.

Hartelijke groet,
Marlies Kruizenga
Redacteur Omroep Gelderland
Tel. 026-3713644
mkruizenga@gld.nl

Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten