OPROEP 'Over mijn Lijk' (BNN)

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
OML4
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 11 Feb 2011 13:32

OPROEP 'Over mijn Lijk' (BNN)

Berichtdoor OML4 » Vr 11 Feb 2011 13:40

Oproep ‘Over Mijn Lijk’ - BNN

Je bent jong, in de kracht van je leven, maar je hebt te horen gekregen dat je niet lang meer te leven hebt. Wat dan?

In ‘Over Mijn Lijk’ (BNN) worden 5 jongeren gevolgd die ongeneeslijk ziek zijn, maar toch alles uit het leven proberen te halen.
Inmiddels zijn er al drie series van het programma op TV uitgezonden. Binnenkort starten we met de opnames van de vierde serie.

Voor de jongeren die wij eerder volgden, was het programma onder andere een manier om de kijker ervan bewust te maken vooral te genieten van het leven. En dat is ze gelukt. Uit de vele reacties die naar aanleiding van het programma binnenkwamen, bleek dat veel kijkers geraakt waren door de jongeren. “Voor het eerst sta ik erbij stil dat het zomaar afgelopen kan zijn, en je inderdaad moet genieten van het leven,” was een veelgehoorde reactie.

Voor de nieuwe serie zijn wij op zoek naar jongeren (ongeveer 15-35 jaar, iets ouder mag ook) die ongeneeslijk ziek zijn.
Ben of ken je zo iemand en wil je hier meer over weten? Mail ons dan via overmijnlijk@skyhightv.nl of bel 035-6251027.
Uiteraard is dit contact helemaal vrijblijvend.
Ook kun je voor meer informatie over het programma kijken op http://overmijnlijk.bnn.nl.

Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten