Is er ool mooie en sensuele lingerie voor ons?

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Droesj
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 03 Mar 2003 12:36
Locatie: Lier België

Is er ool mooie en sensuele lingerie voor ons?

Berichtdoor Droesj » Ma 03 Mar 2003 12:48

Ik ben Sandra Van Boeckel en ben momenteel 35 jaar. Na een zware strijd van 2 jaar en uiteindelijk 2 borstamputaties, zou ik graag steun krijgen van 'ons vrouwen' voor mijn petitie. De inhoud hiervan betreft dat we na onze strijd en het aanvaarden van onze situatie ons toch nog aantrekkelijk willen voelen door het dragen van mooie en sensuele lingerie en niet de lelijke grote tenten van bh's die we nu moeten dragen. Ons 'vrouw' zijn is totaal anders daarom is de verpakking oh zo belangrijk. Met een hele zakelijke brief met een voorstel en een petitie boordevol handtekeningen, hoop ik hier toch iets met te bereiken voor ons en onze partner. De zakenfabricant in Frankrijk heeft heel de lijn van La Perla, Passionata, Aubade en andere mooie kanten lingerie. Ik zou deze fabricant willen aansporen om enkele modellen aan te passen voor protheses. Want wij vrouwen willen en kunnen ook nog sexy zijn!!
Is er dan voor ons geen mooie sensuele lingerie? Want bij ons is de verpakking het enigste wat we nog hebben en oh zo belangrijk voor onszelf én onze partner! Steun ons door deze petitie te tekenen.

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

reactie droesj

Berichtdoor Max » Do 20 Mar 2003 11:15

Hallo droesj,
Ik heb je oproep gelezen maar voor mij persoonlijk is het niet nodig.Ik heb een dubbelzijdige reconstructie ondergaan en kan mijn mooie,sexy lingerie die ik al had nog steeds aan.(misschien geluk?)
Ik wil je wel succes wensen met je petitie en ik hoop dat het werkt.
groetjes van Max.


Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten