Pijn in hals bij praten/slikken + nare geur

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Marjolein1989
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 06 Sep 2018 11:35

Pijn in hals bij praten/slikken + nare geur

Berichtdoor Marjolein1989 » Do 06 Sep 2018 11:44

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw, 27 jaar jong en op dit moment een enorme angst dat ik kanker in mijn hals heb.

Een week geledennop vakantie vertrokken richting Kroatië. Had toen , dacht ik, spanningsklachten in mijn hals (eerder gehad).
Echter zijn deze klachten toegenomen. Ik heb last van een stekende pijn aan ene kant vd hals. Niet altijd, maar soms aanwezig bij slikken en soms bij praten. sinds vanochtend ook uitstralend naar oor, maar ik slik nu ibuprofen. Verder heb ik sinds gisteren met vlagen een penetrante geur die ik ruik, maar mijn omgeving niet dus het komt echt vanuit mij.

Huisarts gebeld en die zegt dat ik het even moet aankijken maar wel moet langskomen als het nog niet weg is na de vakantie. Ik heb verder geen klachten als koorts, heesheid of overmatig speeksel oid. En toch ben ik al een week lang bezig met het idee dat er een tumor zit in mijn hals.

Ik ben hartstikke bang en kan nergens heen met mijn angst. Ik zit nog een week op vakantie, maar kan er niet van genieten.

Het spijt me van mijn klaagzang maar wat moet ik hier van denken? Vooral die geur vind ik erg eng.

Gebruikersavatar
tomvdwal
Administrator
Berichten: 62
Lid geworden op: Di 15 Jan 2002 22:27
Locatie: Medemblik
Contact:

Re: Pijn in hals bij praten/slikken + nare geur

Berichtdoor tomvdwal » Do 06 Sep 2018 14:14

Beste Marjolein

Je kan in Kroatië ook naar een arts toe, ik neem aan dat je een reisverzekering hebt, Dan is een belletje naar het SOS nummer voldoende. Daar denken ze gelijk even met je mee, echt een aanrader. Meestal komt de verzekeraar wel met een suggestie voor een arts ter plaatse

Voor mij gevoel kan het nog alle kanten op, maar als het een ontsteking is, dan zal antibiotica snel verlichting geven. en kan je de laatste week ook nog genieten van je vakantie. Succes

Marjolein1989
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 06 Sep 2018 11:35

Re: Pijn in hals bij praten/slikken + nare geur

Berichtdoor Marjolein1989 » Do 06 Sep 2018 14:20

Hoe bedoel je alle kanten op?
Dus ook van foute boel?

Huisarts zei juist dat ze hier ter plekke waarschijnlijk niet veel kunnen betekenen en dat het afwachten is.

Kan het een keelontsteking zijn, zonder grieperig te zijn?
Kan het een tumor zijn, zonder andere klachten?

Weet jij iets van een link met die nare geur en tumoren in hoofd/hals?


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten