Dikke lymfeklier in hals

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Pluisje4
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 10 Jul 2018 12:13

Dikke lymfeklier in hals

Berichtdoor Pluisje4 » Di 10 Jul 2018 12:18

Hoi lieve leden,

Mijn naam zet ik hier liever niet online, misschien na een tijdje. Ik ben 23 jaar en 2 maanden terug is er een opgezwolle lymfeklier in mijn hals ontdekt. Op dat moment heb ik er niet veel waarde aan gehecht en meer zoiets van; het zal allemaal wel.
Tot ik bij een andere arts kwam, voor mijn klachten (vooral heel erg vermoeid), die vond dat ik een echo moest laten maken. Zo gezegd, zo gedaan, er was inderdaad een dikke klier te zien. Ik moest wachten 2 weken lang en als die dan nog niet geslonken was, een punctie. Toen begon het te dagen, ik heb er slapeloze nachten van. Ik vind het ook lastig dit hier te typen, aangezien er nog niks zeker is. Toch voelt het ergens zo dat ik lymfeklier kanker heb, maar dit kan ook mijn angst zijn. 5 dagen wachten van de 2 weken zijn nu voorbij en nu heb ik besloten dat het klaar is. Ik ga vanmiddag naar de dokter, om te pleiten voor een punctie. Ik heb graag wat steun, terwijl ik moet wachten en misschien helpt het ook om ervaringsverhalen te delen. Mijn vriend wordt ondertussen knettergek van me, denk ik dan, aangezien ik het niet echt los kan laten.

Groetjes Pluisje en dankjewel alvast!

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten