pijn linkerzij en angst

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Bor12
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 06 Jun 2017 17:45

pijn linkerzij en angst

Berichtdoor Bor12 » Di 06 Jun 2017 18:03

Beste mensen,

inmiddels een beetje radeloos ben ik opzoek naar of een diagnose of naar rust.
Mijn klachten geven mij het gevoel dat er iets kwaadaardigs aan de hand is in het lichaam. Al vele maanden heb ik buikklachten en dan met name in de linkerzij. Al vele keren bij de huisarts geweest en deze kan niets vinden. Ook al vele onderzoeken gehad, echter deze waren gedaan om andere redenen. De angst in dit geval is darmkanker. Dit omdat er dagelijks een enorm opgeblazen gevoel is aan de linkerkant en ik toch merk minder frequent ontlasting te hebben. Omdat 3 jaar geleden er nog een colonscopie is gedaan en 1 maand geleden een CT scan van de buik i.v.m. bloed in de urine geeft de huisarts aan dat tumoren niet aan de orde zijn. Deze laatste scan gaf geen afwijkingen. Volgens de arts zou een tumor in de darmen met klachten van pijn gezien zijn bij de CT scan. Ook de colonscopie van 3 jaar gelden zou nog "geldig" zijn aangezien darmkanker minimaal 5 jaar nodig heeft te ontwikkelen.

Heeft iemand een idee hoe ik verder moet?

Groetjes,
Bor

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: pijn linkerzij en angst

Berichtdoor liddy » Di 06 Jun 2017 22:37

Vraag een verwijzing naar een diëtiste en neem met haar/hem je voedingspatroon door.
Wellicht zijn daar veranderingen in mogelijk die een oplossing kunnen zijn.
Bepaalde voedingsstoffen en dranken kunnen je een opgeblazen gevoel geven.
Wie weet zijn dat je die dingen nu net veel eet of drinkt.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten