Zoon is extreem moe

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Lou
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 15 Jan 2015 13:20

Zoon is extreem moe

Berichtdoor Lou » Do 15 Jan 2015 13:30

Ik maak mij zorgen over mijn zoon. Ik moet er wel bij zeggen dat ik best hypochonderig ben. Mijn zoon is bijna 17 en al enkele weken extreem moe. Het begon dat hij steeds vaker meteen na school naar bed ging, eerst kwam hij er voor het eten nog uit, later kwam hij rond ca. 22.00 uur naar beneden. Sinds een paar dagen slaapt hij door tot 's morgens en dan moet ik hem wakker maken voor school. Hij is niet uitgerust en blijft moe. Daardoor heeft hij nergens zin in. Hij eet wel maar heeft geen enorme eetlust. Ben naar de dokter geweest, die heeft hem niet onderzocht maar wel bloed laten prikken.

Verder heeft hij eigenlijk geen klachten, behalve dat hij wat hoest (dit doet dan een beetje pijn) en een loopneus heeft. Geen zwellingen of opgezette klieren. Hij is niet afgevallen. Geen pfeiffer dat heeft hij schijnbaar al een keer gehad. Bezinking, B12 en hb is onderzocht, was allemaal goed.

Eerst dacht ik aan een depressie maar hij zegt dat hij niet depressief is. Het zou ook drugsgebruik kunnen zijn (aanwijzingen daarnaar in zijn computer maar ik weet zeker dat hij het in elk geval niet rookt, ik ruik namelijk niks en hij gaat nooit 'even' weg). Herkent iemand dit? Ik hoop van niet.. :-(

Hypopapotamus
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 30 Mar 2015 12:42

Re: Zoon is extreem moe

Berichtdoor Hypopapotamus » Ma 30 Mar 2015 22:02

Jeetje nee dat lijkt me niet bepaald normaal.
Gaat wel ver dat je zijn computer denkt te moeten doorzoeken.
Toch proberen om een meer open dialoog te voeren dan?
Wat zegt hij er zelf over?
En hoe gaat het nu?


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten