knobbels in liezen hals en schouder

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
bernard22
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 12 Nov 2014 19:19

knobbels in liezen hals en schouder

Berichtdoor bernard22 » Wo 12 Nov 2014 19:40

hallo,
Ik ben Bernard en ben 14 jaar.

Ik was een week geleden naar de huisarts geweest wegens de knobbels in me liezen hals en schouder die ik al maanden heb. Ze had me dezelfde dag naar de kinderarts gestuurd en hij deed wat onderzoeken ( bloedprikken, echo en een foto van me borst). Na een uur had ik de uitslagen en hij zei dat alles goed was. Ik moest nog een keer bloedprikken en de uitslag krijg ik volgende week. Hij zei dat het waarschijnlijk niets ergs is en dat het een infectie kan zijn. Ik was ongerust en dus belde ik de kinderarts voor misschien een bioptie.Hij zei dat het waarschijnlijk niets is en dat hij bij me hals niks voelde alleen bij me liezen en het bloed was goed. Ik zei maar ik las op internet dat je in het bloed niet altijd alles kan zien, hij zei we keken naar je witte bloedcellen en die waren goed dus je hoeft je nergens zorgen te maken.
Ik ben bang dat ik Hodgkin heb. Wat moet ik doen? het laten zitten of gewoon een bioptie vragen?

bernard22
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 12 Nov 2014 19:19

Re: knobbels in liezen hals en schouder

Berichtdoor bernard22 » Wo 12 Nov 2014 19:58

Ik ben ongerust, kan iemand reageren :(

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: knobbels in liezen hals en schouder

Berichtdoor liddy » Wo 12 Nov 2014 21:24

Doordat de arts specifiek naar je witte bloedcellen heeft gekeken, kan hij met zekerheid zeggen dat het géén Hodgkin zijn.

bernard22
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 12 Nov 2014 19:19

Re: knobbels in liezen hals en schouder

Berichtdoor bernard22 » Do 13 Nov 2014 14:03

Dank u wel mevrouw :D


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten