iets hard onder de huid van mijn penis

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Gast

iets hard onder de huid van mijn penis

Berichtdoor Gast » Di 16 Sep 2003 17:13

Hoi,

ik voel sinds vier dagen iets hards halverwege mijn penis. het is net zoiets als een stukje ader wat verstopt is. Het doet geen pijn.
Iemand enig idee wat het kan zijn. Of iemand die er ervaring mee heeft?

Alvast bedankt!

M.

Gast

Re: iets hard onder de huid van mijn penis

Berichtdoor Gast » Do 20 Nov 2003 20:08

Hi,

Ik heb precies hetzelfde. Voelt als een klein knobbeltje.
Weet jij al meer?

Grt,
M

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 21 Nov 2003 12:02

hallo,

ik denk dat je met dit soort dingen toch naar de huisarts moet, die kan veel beter beoordelen wat het is, dan iemand via de computer. En dan heb je tenminste echt zekerheid

sterkte ermee,

jodyi

Gast

Re: iets hard onder de huid van mijn penis

Berichtdoor Gast » Do 19 Feb 2004 21:39

Anonymous schreef:Hoi,

ik voel sinds vier dagen iets hards halverwege mijn penis. het is net zoiets als een stukje ader wat verstopt is. Het doet geen pijn.
Iemand enig idee wat het kan zijn. Of iemand die er ervaring mee heeft?

Alvast bedankt!

M.

Gast

...

Berichtdoor Gast » Za 21 Feb 2004 12:38

Heb ik een half jaartje geleden ook gehad, ik begon er aan te voelen en het werd groter. De dokter zei dat het een talgbultje was, en dat ik er vooral niet aan moest gaan knijpen enzo. Een paar weken later was het gewoon weg.

Ik dacht idd ook dat het een verstopte adertje was. En heb me van alles in mijn hoofd gehaald. Zoals ik eigenlijk altijd doe.
Het zat idd ook onderhuids.

Waarschijnlijk is het dus hetzelfde bij jullie.

Gast

Re: ...

Berichtdoor Gast » Do 04 Mei 2006 19:44

Anonymous schreef:Heb ik een half jaartje geleden ook gehad, ik begon er aan te voelen en het werd groter. De dokter zei dat het een talgbultje was, en dat ik er vooral niet aan moest gaan knijpen enzo. Een paar weken later was het gewoon weg.

Ik dacht idd ook dat het een verstopte adertje was. En heb me van alles in mijn hoofd gehaald. Zoals ik eigenlijk altijd doe.
Het zat idd ook onderhuids.

Waarschijnlijk is het dus hetzelfde bij jullie.


*oef*

Dit was namelijk de reden waarom ik hier even kwam rondsurfen :D

jannekemanneke

bultje

Berichtdoor jannekemanneke » Di 09 Mei 2006 23:42

na wat zoekwerk vond ik dit forum!

ik heb ook sedert een dag of 4 zo'n verdikking van die ader op depenis, het voelt hard aan, doet absoluut geen pijn, je kan het verduwen.

ben er niet echt ongerust in en heb zoiets van "wat vanzelf kwam zal misschien weer weggaan". Ik wacht dus even af, hopelijk gaat het ook weer weg.

zal jullie op de hoogt ehouden

Jan

GV
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 18 Okt 2006 20:43

bultje

Berichtdoor GV » Wo 18 Okt 2006 21:55

Zo'n 6 weken geleden constateerde ik ook een bultje op m'n penis, iets voorbij het midden, links naast de plasbuis. Het zat onder de huid. Na een paar dagen heb ik me maar bij de huisarts gemeld. Ze dacht dat het wellicht een vastzittend niersteentje kon zijn (ik heb wel eens niersteentjes gahad) en verwees me naar de uroloog.
De uroloog pakte het meteen goed aan. Ik werd opgeroepen voor: cystoscopy, longfoto's, foto onderbuik, nierecho, blaasecho, plasdoorstromings-proef en een handmatig onderzoek aan de penis...dit alles over 3 weken.
Hier schrok ik wel van. Vooral die longfoto's zaten me niet lekker. Na een weekje maar eens gebeld. De geplande longfoto's bleken een vergissing te zijn. Gelukkig. Intussen ging het bultje de goede kant op: het werd kleiner.
De foto's en de echo's verliepen prima. De cystoscopy was even pijnlijk bij de passage van de prostaat (was gezegd). Het handmatig penisonderzoek gaf aan dat het bultje niets meer voorstelde. Het was waarschijlijk een bloedinkje geweest. De foto's en de echo's lieten gelukkig ook geen afwijkingen zien.

Een hoop gedoe om niets dus zou je zeggen. In mijn geval zullen de eerdere niersteenklachten wel de trigger geweest zijn tot zulk uitgebreidt
onderzoek. Ik moet zeggen dat het een goed gevoel geeft dat m'n urologie na 40 jaar eens goed bekeken is en in orde bevonden.

GV


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten