bange tijden

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
luc
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 31 Mar 2013 18:12

bange tijden

Berichtdoor luc » Zo 31 Mar 2013 18:42

Hallo ik ben Luc, 46 jaar.

Zowat 2 maand geleden begon ik een ongemakkelijk gevoel te krijgen in de rechter lies. Vorige maand voelde ik toevallig een ferme knobbel in de rechter bovenbil aan de lies + een paar kleine waar de onderbuik stopt en je been begint. Naar de dokter ermee want het was pijnlijk toen je erop duwde. Bloed genomen en een echo. Daaruit blijkt wat te weinig en te kleine bloedplaatjes, de witte juist binnen de norm en het bezinksel was ook niet zo goed. Geen tekenen van infectie, toxoplasmose ook niet, geen Pfeiffer, heb al geen tijden nog keelpijn gehad. Kattekrabziekte is nog niet binnen. Maar als je het ziekteverloop vergelijkt weinig waarschijnlijk. Nu na 2 dozen antibiotica ( 12 dagen ) is de zwelling minder, minder pijnlijk. Maar het gezwel is nog even groot en de kleine iets groter.
Het is al lang dat ik moe ben, zowat 1 jaar. Nu soms echt moe. Maar met een geschiedenis van depressie's en maag en darmproblemen ( maagzweren, spastische darmsyndroom ed ) niet echt bij stilgestaan, ook niet bij de soms hevige jeukaanvallen, nachtelijke zweetbuien. Soms kan ik moeilijk ademen als ik neerlig op de rechterzijde. Nu dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor een nieuwe echo + een punctie indien er geen verbetering was. Die is er niet, de kleine 2, daar is er eentje toch nog gegroeid en zie je ondertussen als ik rechtsta, die in de bil kan je niet naast kijken en de andere kleine voel ik niet echt een verschil. En ik word bang, er blijft niet veel meer over van diagnose :cry:

Moon53
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 27 Mar 2013 14:35

Re: bange tijden

Berichtdoor Moon53 » Di 02 Apr 2013 11:42

Hoi Luuk,
Ik wens je heel veel sterkte komende tijd.
Lieve groet Moon53

luc
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 31 Mar 2013 18:12

Re: bange tijden

Berichtdoor luc » Di 02 Apr 2013 18:50

Bedankt. Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een nieuwe echo en eventueel een punctie. Het is een kleine biopsie geworden. Hopelijk komt het goed

Moon53
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 27 Mar 2013 14:35

Re: bange tijden

Berichtdoor Moon53 » Di 02 Apr 2013 22:18

Hoi,
Hoop voor houdt alles goed komt.
Mocht het toch tegen zitten lees dan eens mijn verhaal op dit forum.
Echt soms heeft een mens enorm veel geluk bij een ongeluk.
Ik ben mijn leven weer op aan het pakken, ondanks mijn dikkedarm kanker en stoma.
Mijn waardes zijn momenteel goed,ik ben kankervrij, maar met die stoma moet ik leven.
Lukt niet elke dag even goed, maar probeer positief te blijven.
Nogmaals heel veel sterkte.
Groetjes moon.

luc
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 31 Mar 2013 18:12

Re: bange tijden

Berichtdoor luc » Zo 07 Apr 2013 20:52

Hallo,

Hopelijk wel, ik zit nog te wachten op de uitslag. Dat kon even duren. Heb je verhaal gelezen, gelukkig is het goedgekomen.
Ik zie tegen volgende week op, maar mischien is het toch nog goed nieuws.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten