veel knobbeltjes tussen oksel/borst (bevallen/borstvoeding)

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
trotsemama
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 25 Okt 2012 21:45

veel knobbeltjes tussen oksel/borst (bevallen/borstvoeding)

Berichtdoor trotsemama » Do 25 Okt 2012 22:05

Ik ben enkele maanden geleden bevallen,tot op dit moment geef ik borstvoeding maar de voeding loopt snel terug dus meer dan 1 voeding per dag redt ik niet meer.

Vorige week was ik voor de eerste keer sinds lange tijd ongesteld, ik doe altijd direct na een menstruatie borstonderzoek. Ik deed dat dus nu ook en tot mijn schrik heb ik onder mijn linker oksel een flink aantal knobbeltjes zitten, nu weet ik dat dit zolang je borstvoeding geeft melkklieren kunnen zijn maar ik probeer ze steeds weg te wrijven en dat lukt me echt niet, ik heb ook wat last van mijn schouder en ook mijn oksel is gevoelig(pijn is een groot woord) Nu ben ik gaan googlen op meerdere knobbeltjes bij elkaar onder oksel maar eigenlijk vind ik niet heel veel, ik vind heel veel info over 1 knobbeltje maar niet over meerdere, komt dit wel vaker voor of wijst dit op iets onschuldigs en maak ik me druk om niets?

Ik maak me echt heel erg druk, ik weet dat het heel dramatisch klinkt maar ik zie mijn dochtertje bij wijze van spreken al zonder mama opgroeien!

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten