Spanning..

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
MamamelI
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 05 Feb 2012 11:50

Spanning..

Berichtdoor MamamelI » Zo 05 Feb 2012 12:05

Hallo allemaal,

Ik zal even in kort vertellen wat er aan de hand is,
Mijn man wou dat ik naar de huisarts ging aangezien ik een grote rare moedervlek op me rug had, en constant doodop ben..
Goed, ik naar de huisarts, hij vond hem er idd ook raar uitzien.. Dus doorgestuurd naar de dermatoloog, me helemaal nagekeken, hij vond de moedervlek op me rug er rustig uitzien, maar 1 onder me borst niet, die word ook over 2 weken verwijderd.. Ook vertelde ik dat ik al sinds een maand of 2 een rare knobbel ( die steeds groter word ) in me lies had, en advieseerde me direct weer naar de huisarts te gaan.. Zo gezegd zo gedaan.. Ook nu stuurde me huisarts me door voor een echo.. Deze heb ik nu dus morgen, en ben doodsbenauwd!

Ik maak me normaal helemaal niet druk, maar nu wel, heb namelijk ook zwart bloedverlies en soms hevige buikpijn van 1 dag, en dan is het weer over..

Iemand raad voor me? Alvast bedankt

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Spanning..

Berichtdoor liddy » Zo 05 Feb 2012 14:28

De eerste gedachte die bij me opkomt bij een knobbel in de lies is een liesbreuk.
De raad die ik je kan geven is, zoek afleiding en ga niet op internet zoeken.
Op het internet kun je tal van verhalen vinden die op die van jou lijken, maar het niet zijn.
Dus wat er dan beschreven staat, geldt niet voor jou. Bovendien vind je op internet alleen verhalen waarin er iets mis is,
want als er niets aan de hand blijkt te zijn post men zijn/haar verhaal niet.
Dus kleed je goed aan en ga naar buiten. De sneeuw levert hele mooie plaatjes op.
Kortom laat je afleiden en probeer niet op de dingen vooruit te lopen.
Het loopt altijd weer anders dan je denkt.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten