Ben aan het zoeken en zoeken en kan nergens terecht met mijn angst.
Kom jullie tegen en lees tot mijn opluchting dat ik niet de enige ben.
Mijn angst? Krijg aanstaande donderdag te horen of ik longkanker heb ja of nee!
Afspraak die stond in het ziekenhuis is vervroegt en dit geeft mij zo'n onrustig angstig gevoel.
Krijg geen hap door me keel, voel letterlijk de zenuwen door me lichaam gieren en loop werkelijk de hele dag te janken.
Ben al een aantal jaren aan het sukkelen met mijn gezondheid. Heb lichte astma en COPD.
22 november lag ik op de bank en sukkelde een beetje in slaap (na een hele drukke dag)
Plotseling kreeg ik een enorme druk in mijn borstkas, ben beginnen te hoesten, moest rechtop zitten en kreeg het erg benauwd.
Luchtwegverruimers gaven geen verbetering en ben ook de hele woensdag erg benauwd gebleven.
Woensdag avond kreeg ik weer meer lucht en ben vroeg naar bed gegaan.
Donderdag morgen wordt ik wakker met die hele vervelende kriebelhoest (waar ik sinds 3 weken last van heb)
Ik hoest erg veel slijm op en zie tot mijn schrik een grote hoeveelheid bloed.
Heb de huisarts gebeld en moest direct komen. Bij de huisarts hoest ik weer veel bloed en hij neemt direct contact op met de longarts.
Er wordt een penicilline kuur en prednison kuur voorgeschreven (waarschijnlijk weer een longontsteking de 3e dit jaar)
Maandag 28 november naar de longarts en de standaard onderzoeken van bloedafname en sputum kweek zijn gedaan.
De longarts vraagt naar mijn klachten en ik noem een rijtje op

Het woord longkanker viel, grote schrik!
Longfunctie test heb ik 7 december gehad.
en dan kom je thuis en ga je googelen....had ik het maar niet gedaan.......
nu dus angst, echtgenoot nog banger dan ik.....hoe kom ik deze laatste 2 dagen door?