Het begon met een cyste...

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
albert84
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 25 Okt 2011 15:39

Het begon met een cyste...

Berichtdoor albert84 » Di 25 Okt 2011 16:02

Ongeveer 5 a 6 weken geleden werd ik grieperig en voelde ik ineens een klein knobbeltje in m'n nek. In eerste instantie dacht ik aan een puistje. Echter werd dit knobbeltje steeds groter en groter en begon toch behoorlijk rood en pijnlijk te worden. Naar de huisarts geweest: een cyste. Om de ontsteking er uit te krijgen een antibiotica-kuur, daarna terug komen om het weg te laten halen. Maar de cyste was niet het enige waar ik ineens last van kreeg. Meerder knobbeltjes waren te vinden in m'n hals, onder de kin, en ook in m'n balzak, je gaat er in eerste instantie vanuit dat het opgezwollen kliertjes zijn, maar helemaal prettig voel je je er niet bij, aanhoudende vermoeidheid waar ik nooit last van had, veel jeuk over het hele lichaam maar met name bij de oksels en liesstreken, onregelmatige ontlasting waarbij ook af en toe bloed en loze aandrang, verminderde eetlust, af en toe krampen/steken in de buik, meerdere dagen koortsig en grieperig geweest terwijl ik daar nooit last van heb, veel transpireren, gewichtsverlies. De antibiotica deed z'n werk wel en haalde grotendeels de ontsteking uit de cyste weg. Maar op alle andere klachten kon de huisarts echter niet een bevredigend antwoord op geven. "Tja er gaan op moment veel virussen rond dus dat zal het waarschijnlijk zijn, of het zijn bijwerkingen van medicijnen, anders weet ik het ook niet, laat het maar rusten en kijken of het afzakt en mocht het erger worden dan moet je maar even bellen, die cyste weghalen doen we later wel." Toch ben ik er zelf niet echt gerust op. Kan iemand mij vertellen of ik dit verder moet laten onderzoeken?

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: Het begon met een cyste...

Berichtdoor riaw » Di 25 Okt 2011 19:12

Ik vindt het toch wel alarmerend klinken en zou bij de huisarts aandringen op verder onderzoek,het hoeft niets ernstigs te zijn,maar zou dit ook zeker willen uitsluiten.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten