Knobbels lies en hals

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
tehmaster
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 00:23

Knobbels lies en hals

Berichtdoor tehmaster » Wo 19 Okt 2011 00:29

Hoi,

ben 15 jaar en 10 maanden geleden ontdekte ik diverse knobbels bij mijn liesstreek. Ben naar de huisarts geweest en daarna bloedgeprikt. Hier kwam niets uit. Ik heb ze echter nog steeds en ik heb ze daarna ook ontdekt bij mijn hals (vrij veel en vrij groot). Verder heb ik af en toe een opgezet gevoel bij mijn hals. Heeft iemand hier ervaring mee en kan dit iets zijn?

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Knobbels lies en hals

Berichtdoor liddy » Wo 19 Okt 2011 23:23

Via het internet is zo niet te zeggen wat er aan de hand is.
Aangezien er al bloed geprikt is, is de kans heel groot dat het iets onschuldig is.
Ga terug naar de huisarts, vertel hem/haar wat je voelt.
Vraag hem/haar je uit te leggen wat je hebt. En als je het niet snapt, zeg dat dan, wie weet kan de dokter dan andere woorden gebruiken waardoor het wel snapt.

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: Knobbels lies en hals

Berichtdoor riaw » Do 20 Okt 2011 17:50

Ik zou inderdaad ook terug gaan naar de huisarts.

tehmaster
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 19 Okt 2011 00:23

Re: Knobbels lies en hals

Berichtdoor tehmaster » Vr 18 Nov 2011 15:07

Hallo,

ik ben ermee naar de huisarts geweest en die zei dat het weinig kwaad kon (de klieren waren niet zo groot in zijn beleving). Voor de zekerheid toch bloed laten prikken ook omdat ik de laatste tijd zo moe ben.
Daaruit kwam dat ik waarschijnlijk een virale infectie had maar ze wisten niet welke, dus nog een keer bloedprikken. Ik wacht nu nog op de uitslag maar het zal allemaal wel goed komen denk ik.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten