knobbeltje onder penis

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
jw

knobbeltje onder penis

Berichtdoor jw » Za 01 Feb 2003 14:04

ik voel onder mn penis tussen mn ballen in een klein knobbeltje is dit natuurlijk?
gr jw

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

reactie knobbeltje

Berichtdoor Max » Zo 09 Feb 2003 10:25

Hallo,
ik heb net je berichtje gelezen en ik denk niet dat het normaal is.Nu weet ik niet of het daar altijd al gezeten heeft maar ik zou het toch maar laten onderzoeken.het hoeft niets te zijn maar je weet maar nooit.succes en sterkte gewenst van Max.

iemand

ben ik ik ziek

Berichtdoor iemand » Ma 16 Jun 2003 15:35

ik heb een knobbel op me bal .. heb het een paar weken geleden ondekt en ik weet cker dat ik het eerst niet hat kan iemand me aub vertellen wat ik heb of kan hebben alvast bedank :(

Madam
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 05 Mei 2003 10:43

Berichtdoor Madam » Ma 16 Jun 2003 21:56

waarom niet gewoon een bezoekje aan de dokter? dan weet je zeker of je iets hebt en zo ja wat.....

bange persoon

Berichtdoor bange persoon » Vr 22 Aug 2003 13:44

ik werd vanochtend wakker ik kleede me aan en zag rechts van mijn penis een knobbelke ook het is ongeveer 1mm groot is dit normaal?
ik ben 16 jaar en durf er met niemand over praten met andere woorden ik durf niet naar de dokter en ik tril hier op mijn benen ik heb schrik

bange persoon

Berichtdoor bange persoon » Vr 22 Aug 2003 14:03

mischien kan het een vetbolleke zijn omdat ik geen mager persoon ben of een zweerke :?:

bange persoon

Berichtdoor bange persoon » Vr 22 Aug 2003 14:07

sorry dat ik zoveel post maar ik maak me echt zorgen

ik weet nog 2jaar geleden had ik het ook eens ook aan dezelfde kant maar op een andere plaats maar na 3dagen was het weg
iemand enig idee wat het kan zijn ?

jolanda1971

Berichtdoor jolanda1971 » Di 02 Sep 2003 14:03

Wel zolang het geen pijn doet en je er niet echt last van hebt en ook als het niet groter ofzo wordt , dan is er niet echt veel aan de hand denk ik.Het zal misschien wel weggaan.Als het dat niet doet na een langere tijd , of als het pijn doet dan zou je er best mee naar de dokter gaan .
veel liefs jolanda :wink:

Gast

Berichtdoor Gast » Di 02 Sep 2003 14:09

Als je bultjes op je penis hebt, heb je waarschijnlijk last van overijverige talgklieren. Heel veel jongens hebben er last van. Als ze wat verstopt zijn, lijken het kleine puistjes. Je vindt het waarschijnlijk niet prettig om te zien, maar het is niets om je zorgen over te maken. Je kunt er ook niets aan doen.

Er kan van alles aan de hand zijn als je rode jeukende plekjes rond je penis hebt. Het kan een allergie zijn omdat jullie thuis andere waspoeder of een nieuw soort doucheschuim gebruiken. Maar je kunt ook allergisch zijn voor latexcondooms. Kortom, als je veilig vrijt of niet gevreeën hebt zijn er nog genoeg mogelijkheden over. Ga ermee naar je huisarts als de klachten blijven.
hoop dat je hier wat aan hebt
meer weet ik ook niet. groetjes jolanda :roll: :wink: :shock: :D
als je iets wilt weten
yourinheaven@hotmail.com

Gast

Berichtdoor Gast » Za 06 Sep 2003 12:04

Het kan ook (Herpes genitalis zijn), dat ook wel eens op de lippen van mensen voor komt. Je raakt het nooit meer kwijt, maar hoef je daar geen zorgen over te maken. Je kan er niets aan doen. Soms komt het niet meer terug of pas na jaren. Ook kan het zich elke maand weer laten zien.Het is wel besmettelijk als zich blaasjes voor doen in het begin stadium.Maar droegen later uit en is de besmettelijkheid ook weer weg.
Ben..

Anonymous schreef:Als je bultjes op je penis hebt, heb je waarschijnlijk last van overijverige talgklieren. Heel veel jongens hebben er last van. Als ze wat verstopt zijn, lijken het kleine puistjes. Je vindt het waarschijnlijk niet prettig om te zien, maar het is niets om je zorgen over te maken. Je kunt er ook niets aan doen.

Er kan van alles aan de hand zijn als je rode jeukende plekjes rond je penis hebt. Het kan een allergie zijn omdat jullie thuis andere waspoeder of een nieuw soort doucheschuim gebruiken. Maar je kunt ook allergisch zijn voor latexcondooms. Kortom, als je veilig vrijt of niet gevreeën hebt zijn er nog genoeg mogelijkheden over. Ga ermee naar je huisarts als de klachten blijven.
hoop dat je hier wat aan hebt
meer weet ik ook niet. groetjes jolanda :roll: :wink: :shock: :D
als je iets wilt weten
yourinheaven@hotmail.com

Rosalinda

Ik ben dat ik kanker heb

Berichtdoor Rosalinda » Za 31 Jan 2004 00:14

Hallo Max,
ik wil je advieseren beter vertellen aan je moeder of ouders. Voor hun hoef je nooit te schamen want als je tegen hun zeggen dat je niet wilt dat ze andere dit weet zullen ze ook nooit doen.
Ik had een neef ook van 16 jaar met de zelfde probleem als jou, met zijn moeder waren ze naar huisarts en het was wel even schrikken maar het was een heel snelle en kleine operatie van een dag opname nodig. Het was geen kanker en nu is hij al 20 en het gaat heel goed met hem. Als je optijd ben kan je een hoop voorkomen.

Ik wens je de beste en hoop dat het niets erg is,

Groejes,
Rosalinda


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten