knobbeltjes

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
ivo
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 04 Nov 2008 00:18

knobbeltjes

Berichtdoor ivo » Di 04 Nov 2008 00:26

hallo,
ik heb een vraagje.
ik zweet de laatste tijd heel erg, ik blijf deo spuiten maar het helpt niets. nou zat ik net onder mijn oksel te voelen, en niet echt in de oksel zelf maar net er onder voel ik knobbeltjes, niet echt heel groot maar 1tje wel wat groter en duidelijker. ongeveer tussen 0,5-1 cm groot.
dit in combinatie met wat andere dingen, continue vermoeidheid, ook was ik vorig jaar 30 kilo aangekomen (door anti depresiva) en nou ben ik in een paar maanden tijd opeens 27 kilo afgevallen terwijl ik helemaal niet lijn of niets, vooral de laatste weken vliegen de kilo's eraf terwijl ik gewoon veel eet en ook veel snoep (heb ik altijd al gedaan)
ik wil sowieso naar de huisarts, ook omdat ik een spiraaltje heb waardoor ik een jaar niet ongestgeld was (dat is normaal) maar nou opeens al maanden om de 2 a 3 weken. denk niet dat dit er iets mee te maken heeft, maar hiervoor wou ik dus sowieso al naar de ha gaan, dus denk dat ik dit ook maar even voorleg.
maar de reden dat ik het hier vraag is omdat ik niet graag hypochondrisch over kom, en graag wil weten of meerdere mensen dit hebben of er iets in herkennen, en of het normaal is??
alvast bedankt voor de reacties.
ben trouwens een vrouw van 25 jaar.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 04 Nov 2008 11:34

Het zou kunnen dat die knobbeltjes verstopte talgklieren zijn.
Dat kun je het beste door de huisarts laten beoordelen.
Bedenk dat je meer energie kwijt bent aan het afvragen wat het is, dan naar de huisarts toegaan.
Als je er toch al bent voor je spiraaltje, laat je de knobbeltjes gewoon even zien.
omdat ik niet graag hypochondrisch over kom

Is daar dan reden toe?
Succes


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten