balkanker?

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
tyn
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 15 Mei 2007 18:03

balkanker?

Berichtdoor tyn » Di 15 Mei 2007 18:17

Hallo,

Ik heb nu al mischien een jaar een knobbeltje onder mijn linker bal, ik denk iets groter dan een erwt. (ben 14 jaar) En ik ben best bezorgt, al een tijdje, of het kanker is, het hangt los van me bal. Als ik een beetje erin knijp dan doet het pijn. Ik weet niet zeker of het kanker is maar ik ben erg benieuwd en bang. Iemand advies en/of tips?

Groet tijn.

MartinS
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Wo 21 Feb 2007 16:45

Berichtdoor MartinS » Di 15 Mei 2007 19:09

Beste tvn

Het beste advies dat ik je geven kan is naar de dokter gaan. En bedenk dat de mens het meeste vreest voor de dingen die nooit komen. Sterkte.

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Wo 16 Mei 2007 11:50

Hallo Tijn,

Sluit me bij de vorige poster aan. Zulke dingen horen bij de huisarts thuis en zijn vanaf een forum absoluut niet te beoordelen. Balkanker hangt niet los van de bal voor zover ik weet, het kan ook eenvoudig een ingegroeide meeëter zijn, zeker omdat je niets zegt over groter worden. Een tumor groeit en blijft niet een jaar dezelfde grootte over het algemeen, dus maak je niet te vroeg ongerust. .Even een afspraak met de huisarts maken en je hebt duidelijkheid. De huisarts heeft in zijn/haar leven al genoeg ballen gezien, dus je hoeft je niet te schamen of zoiets. Gauw even bellen.

Veel sterkte en succes ermee,

Anne


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten