Vraag over knobel achter oor

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
pjotertjes
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 06 Mar 2007 19:13

Vraag over knobel achter oor

Berichtdoor pjotertjes » Di 06 Mar 2007 19:18

Hallo iedereen. ik ben nieuw hier op dit forum

Ik heb een vraag. Over iets wat me niet echt bezig houdt maar begin er toch meer over te denken omdat ik steeds meer pijn krijg :cry:

Aan de achterkant van linker oor. zit een dike knobbel en het is hard als je er op druk en ook pijnlijk. de pijn trek over het hele linker gezicht heen.

Moet ik me zorgen maken??

Alvast heel erg bedankt

Milanne
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 07 Mar 2007 20:45

idem dito

Berichtdoor Milanne » Wo 07 Mar 2007 20:52

Ik kan geen antwoord geven op jou vraag. Vreemd genoeg heb ik net hetzelfde voor. Het is enkele dagen geleden begonnen:

Toen ik op een morgen opstond had ik pijn vlak achter/onder mijn oorlel. Toen ik voelde, merkte ik dat er een bolletje was. Als 19-jarig meisje dacht ik dat dit een puistje of vetbolletje of iets dergelijks was. Maar het zag er allemaal normaal uit, het bolletje zag niet rood en was niet zichtbaar voor anderen. Het deed enkel pijn als ik er aankwam, dus besloot ik om er af te blijven en te kijken wat het de volgende dag zou geven. Wat ik niet verwacht had is dat het bolletje even groot zou blijven en iets dieper in mijn huid zou zakken. Ik wil niet direct het ergste denken of dramatisch overkomen, maar anderzijds wil ik er ook tijdig bijzijn moest het toch iets ernstiger zijn dan verwacht. Zou iemand mij kunnen helpen met het verklaren van dit bolletje? Is dit degelijk een vetbolletje en hoef ik mij geen zorgen te maken? Of zou het geen slecht idee zijn als ik eens naar de dokter ging voor controle?

Thx

Gebruikersavatar
eisbaerke
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: Zo 04 Dec 2005 23:28
Contact:

Berichtdoor eisbaerke » Vr 09 Mar 2007 21:05

Eens mee naar de huisarts gaan, die kan het onder lokale verdoving open / wegsnijden, hoogstwaarschijnlijk is het een vetbolletje maar voor alle zekerheid best eens mee naar de dokter gaan.
Alles over xerostomie (Geen of weinig speeksel & slikproblemen na bestraling in Neus-Keel gebied) => http://www.xerostomie.be

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Vr 09 Mar 2007 23:42

Ik zou me daar zeker zorgen over maken, maar niet gelijk aan kanker denken. Duidelijk is wel dat het niet hoort en dat vraagt om een bezoekje aan de huisarts.

Anne


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten