bultje onder schaamhaar :/

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
jongen 15

bultje onder schaamhaar :/

Berichtdoor jongen 15 » Di 20 Jun 2006 13:04

Hallo,

Ik heb sinds 3 maanden een bultje onder mijn schaamhaar, als ik er op druk doet het geen pijn, maar soms als ik bv rustig op de pc zit, schieten er kleine pijnscheutjes in. Ben nog niet naar de dokter geweest. Als het nu op een andere plek was was ik al na een week geweest, maar niet daar. :shock: Iemand die dit ook heeft?

Renee
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: Za 11 Mar 2006 11:34

Berichtdoor Renee » Di 20 Jun 2006 15:51

Waarom ga je niet omdat het daar zit? Denk je dat de dokter nog nooit schaamhaar heeft gezien? Hihi! Heel normaal hoor!

Gewoon naar de dokter gaan; het is hoogstwaarschijnlijk niks (talgbultje ofzo) maar áls het wat is, dan ben je er gewoon op tijd bij. En als het niks is, dan hoef je ook niet meer met zorgen rond te lopen (want die maak je je wel, anders zou je niet op een forum over kanker rondneuzen, toch?)

Succes enne... je niet schamen hoor, nergens voor nodig

jongen15
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 26 Jul 2006 21:59

Berichtdoor jongen15 » Wo 26 Jul 2006 22:04

ik ben dus jongen 15, maar ik kon plots niet meer reageren zonder in te loggen, dus snel ff accountje gemaakt. :wink:

Wat ik dus wilde zeggen:
Ik ben nog altijd niet naar de dokter geweest in de hoop dat het wel zou weggaan en dat is ook gebeurt, het bultje is weg, maar ik heb nog altijd last van de lichte, vooral irriterende pijnscheuten. Kan het dat als je kanker hebt de knobbel ineens weggaat? Ik had voor dit forum ook al op een ander forum gepost en daar vertelde ze me dat het waarschijnlijk een ontstoken haarvatje was, en dat ik me niet echt ongerust hoefde te maken.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 26 Jul 2006 22:34

klinkt heel logisch. Zelden is het zo dat knobbels, die tumoren zijn, uit zichzelf verdwijnen. Maar fijn dat het weg is. Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten nu ook en verdwijnen ook die laatste pijnscheuten!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten